Rensjow Geplaatst Maart 11, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 11, 2011 Hallo, Ik heb een vraag over het branden van films met DVD Flick. Ik ben niet echt goed in dit soort dingen, maar ik zal proberen mijn vragen zo duidelijk mogelijk uit te leggen . vraag 1. Ik heb een week geleden voor het eerst dvd flick gedownload om films te kunnen branden op dvd, zodat ik deze ook op de dvd speler kan bekijken. Ik download de films via bittorent en zoek er dan daarna ondertiteling bij. Ik wilde toen een film branden met dvd flick (volgde een uitleg die op internet stond). Alles ging goed, tot het branden moest beginnen, dus als dat eerste scherm word verruild voor ImgBurn geloof ik. Dan zegt ie opeens dat er niet genoeg ruimte is op de dvd om te kunnen branden (There doesnt appear to be enough space to burn this image ofzoiets). Dit snap ik dus niet want de dvd is gewoon een 4.7 gb dvd en het bestand zou erop moeten passen. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? Het is me nu 3 van de 8 keer gelukt. De andere 5 keer had ik dit probleem ... vraag 2. Als dit alles zou lukken, vroeg ik me af of het mogelijk is om meer dan 120 minuten te branden. er staat namelijk van niet op de hoes, maar ik heb heel veel films die langer duren dan 2 uur en die ik super graag gebrand wil hebben. Ik zou het super tof vinden als iemand me kan helpen, ik kan het zelf niet oplossen. Het is ook erg frustrerend dat ik telkens 2 uur wacht en dat het dan fout gaat... Groetjes! p.s. dvd flick moet toch gewoon .avi bestanden kunnen branden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast Convertjosh Geplaatst Maart 11, 2011 Delen Geplaatst Maart 11, 2011 Probeer dan alleen met dvd flick naar een dvd bestand om te zetten ,en dan met Nero recode te branden ,dan moet het goed gaan.Nero recode zit standaard in nero als het goed is . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Rensjow Geplaatst Maart 16, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 16, 2011 Thanks man! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie