Oita Geplaatst Maart 9, 2011 Bijdragen: 94 Waardering: 11 Prestatiepunten: 264 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/10 Status: Offline Actief: September 1, 2021 Delen Geplaatst Maart 9, 2011 Dankzij de vermelding van zombymario en de uitleg van DukeN heb ik prima Spotlite kunnen downloaden en installeren. (nadat ik Spotnet aan de kant heb geschoven vanwege het niet wegkrijgen van de foutmelding "502 autherization enz. "). Spotlite is inderdaad véééééél sneller met data binnenhalen en vind ik er veel beter uitzien. Kan nu gelukkig ook meerdere potentiele downloads in mijn wachtrij van Sabnzbn zetten tegelijk. (trouwens Spotlite zelf heeft ook een Wachtrij opslagplaats). Allemaal een hele opluchting t.o.v. Spotnet O0 Alleeeeeeen, de zoek functie werkt niet van Spotlite, wil ik bijv. SisterAct ophalen via de zoekfunctie geeft hij "0 resultaten" . Lijkt me bijzonder sterk dat daar geen spots van zijn. Zo heb ik meerdere populaire titels gepropeerd op tezoeken met weer 0 resultaat. Bovendien gaat Spotlite ook niet verder dan twee dagen terug met spots binnenhalen. Weet iemand hier raad mee ? Ik heb windows xp internet; ziggo payserver; eweka en gebruik Sabnzbn gr. Oita Post samenvoeging: maart 09, 2011, 19:49:07 Kan een slotje op. Heb van iemand de oplossing aangereikt gekregen. Kwestie van een instelling in je opties - configuratiescherm veranderen. gr. Oita Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 94
manske Geplaatst Maart 11, 2011 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 11, 2011 Hoi ik zit met hetzelfe probleem wat word er bedoeld met een slotje?,en wat moet ik veranderen in de confguratie,groet manske :friends: :friends:. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Oita Geplaatst Maart 19, 2011 Bijdragen: 94 Waardering: 11 Prestatiepunten: 264 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/10 Status: Offline Actief: September 1, 2021 Auteur Delen Geplaatst Maart 19, 2011 Hai manske, met slotje bedoelde ik, het topic kan op slot omdat ik het probleem opgelost heb. Jij dus niet Hij kan niet zoeken omdat Spotlite maar een database heeft van 2 dagen dus dat is logisch dat daar niks te vinden is. Wat je moet doen is; open je spotlite- bovenin naar -opties- dan naar -configuratie- in het windows wat dan open staat verander je het serveradres van "newsreader...enz...." naar "textreader..enz..." Dan klik je new of update aan en hup je laadt de hele "oude" database in (meestal gaat hij vanzelf dan al de data binnenhalen ) . Als dat gebeurt is zet je je serveradres weer naar je echte newsreader adres van eweka terug en ja kan wat je wilt binnenhalen. Wél weer terugveranderen anders kan Spotlite geen spots voor je binnenhalen. Als je nou de zoekfunctie gebruikt zal je zien dat spotlite ook weer gewoon kan zoeken (én vinden . gr. Oita Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 94
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie