Bricoli Geplaatst Maart 8, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 8, 2011 Ik heb Spotnet eerder verwijderd. Heb ook alle .NET programma's verwijderd. Heb vervolgens cleanup programma gedraaid. Daarna PC opnieuw opgestart en Spotnet geinstalleerd. Programma vraagt netjes of ik .NET framework wil installeren. Dat die ik dan ook en vervolgens herstart in mijn pc. En dan begint de ellende. Ik krijg pop up met als naam sprtcmd.exe. Als bijlage de foutmeldingen. Hellup ik wil weer graag gaan downloaden. Wie gaat mij redden [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Maartenn Geplaatst Maart 10, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Maart 10, 2011 Probeer anders eens handmatig de V4... van het .NET Framework te downloaden? Ik zou dat even proberen, en dan nog opnieuw proberen om Spotnet te openen. Gaat dit niet, even Spotnet reinstall plegen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie