Spring naar bijdragen

Foto uit pdf naar afbeedingen plaatsen

fiksia

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik had zojuist iets free gedownload(pdf creator)maar ik heb he geexit omdat niets zegt over pdf afbeeldingen omzetten naar jpg.Ik had vroeger eens  cd roms gekocht in de Aldi (exel,word,enz).Het is niet aan mij besteed.Slideshows gaat nog.(magic)Wie kent er iets van?

Post samenvoeging: maart 09, 2011, 00:01:49

Bij search  hier vond ik enkele antwoorden.Het is in het engels en je moet sign in doen.Het gaat dan blijkbaar via hun rond.Als het nederlandstalig is en zelfstandig dan  geef ik er desnoods euro 's aan.

Pdf-----jpg zou formidabel zijn,niet de zoveelste rtf en prullen met die + bij.ctrl & Prt Sc ken ik maar bij opslaan word het rtf.                Momenteel trek ik een foto met de gsm om verder te kunnen :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 14
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  658
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Dus even duidelijk wat je wilt: Je wilt van een pdf bestand een jpg afbeelding maken met een programma? Je kan hier eens kijken: http://www.pdf-to-jpg.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 658

• Bijdragen:  14
  • Actief:  Nooit

Ik heb het spul in win zip gedownload.Als het werkt I 'II let you know.

Wat een stukske rommel is dat nu weer.--------------------Ctrl en prt scr gaat en plakken danWord of kladblok.Ik denk dat het  program niet volledig is omdat bijsnijden niet lukt en weinig tools voorhanden zijn  .Bij opslaan wordt het een rtf :duivel:

Mss zou ik iets zoeken om die rtf om te zetten naar jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 14

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...