Spring naar bijdragen

Spotnet - Eweka heeft wel verbinding maar download niet

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Gisteren spotnet geinstalleerd, ik heb Eweka, alles netjes gedaan volgens de handleiding.

Krijg wel verbinding, zie ook de posts, maar als ik iets aanklikt en op de downloadknop klik, gebeurt er niks. Nieuwe map gemaakt voor spotnet bij mijn downloads.

Ben er nog niet zo heel bedreven in, misschien doe ik iets verkeerd. Er staat ook dat er vakjes rood of groen worden, dat gebeurt ook niet.

Zou fijn zijn als ik een tip kan krijgen!

groetjes

Flien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  1
  • Actief:  

Wel dezelfde inloggevens ingevoerd zoals je in FTD gebruikt en de

goede newsserver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je kan ook instellen dat je de NZB-bestanden ophaalt met Spotnet (zoals FTD) maar dat je download met je newsreader.

Ga naar Bewerken > Downloadknop > NZB Openen voor als je hebt gekozen om NZB-bestanden te openen met je favoriete newsreader op NZB Opslaan om je NZB-bestand op te slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  3
  • Actief:  Nooit

Dank voor je reactie, alles ingesteld zoals ik het bij FTD ook had, Eweka, goede wachtwoord, want ik kom gewoon in spotnet. 4 poorten open.

Ik zie dat als ik dubbelklik op de spot een pijltje krijg waarmee ik de download kan starten. Dit is gelukt.

NZB knop werkt nog niet. Ik ga nog wel even vogelen. Zo gaat het in ieder geval wel.

Nogmaals dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...