Gast NewbieComp Geplaatst Juni 19, 2006 Delen Geplaatst Juni 19, 2006 Ik weet niet waar ik dit moet vragen, dus zet ik deze maar hier. Mijn vraag is: Is het mogelijk om GBA spelletjes te downloaden en dan vervolgens op de PC te spelen. Ik hoorde van een kennis dat het mogelijk is. Hij heeft een speciale programma ervoor. Welke programma zou het zijn, en waar kan ik die GBA spelletjes downloaden? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Wesley Geplaatst Juni 19, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juni 19, 2006 Als je limewire heb dan moet je vba (visiual boy advance) downloaden en dan je ook met limewire de spelletjes downloaden en op deze site www.romreactor.net Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
evissu Geplaatst Juni 19, 2006 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 19, 2006 Via limewire is mogelijk. Maar gewoon via google vind ik zelf veel makkelijker en veiliger. Ik heb sinds kort ook ff uitgeprobeert. Ik speel meestal de spellen van Dragonballz. Die heb ik hiervan: www.anime-plaza.nl. Een heel handige site vind ik zelf. Je kan er complete anime films, gba roms en meer downloaden. Dus of in limewire of google ff zoeken naar "visualboy advance". Dat is de console. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Gast NewbieComp Geplaatst Juni 22, 2006 Delen Geplaatst Juni 22, 2006 Ik heb het effe gezocht op google en ik vond dit site: http://vba.ngemu.com/downloads.shtml Maar er zijn zoveel versies, welke moet ik hebben?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
evissu Geplaatst Juni 22, 2006 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 22, 2006 Gewoon 1.7.2, dus de bovenste maar als je in andere taal wil scrol dan ff naar beneden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Gast NewbieComp Geplaatst Juni 22, 2006 Delen Geplaatst Juni 22, 2006 Evissu, ik ben je echt heel erg dankbaar, naast dat ik nu een leuke site gevonden heb(ben fan van manga ), kan ik nu ook leuke gba spelletjes spelen op de PC. Reuze bedankt ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Juni 22, 2006 Delen Geplaatst Juni 22, 2006 Mooi dan is dit ook weer opgelost. Hier gaat een slotje op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie