Spring naar bijdragen

Twijfel tussen abonnementen met blackberry

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik ga binnenkort over naar een ander abonnement, en daar neem ik dus ook een nieuwe telefoon bij.

Ik ben overtuigd van het merk blackberry dus ik ben gaan kijken of er iets bij zat wat me beviel.

Toen kwam ik op de volgende abonnementen uit van MTV Mobile

Gratis blackberry Curve 9300

MTV Pack 32,50 --> van € 32,50  voor --> € 16,25 /mnd

Dit is inclusief:

180 min / 90 sms

Onbeperkt internet

Exclusieve MTV series

12 maanden 50% korting op je MTV abonnement

Hierbij activeer ik nog de sms verdubbelaar voor 1 euro per maand

Dit contract duurt 2 jaar.

Gedurende deze 2 jaar + de eenmalige aansluitkosten komt het erop neer dat ik

758,95 euro moet betalen. (379,50 per jaar)

Het andere abonnement:

Gratis Blackberry Curve 8520

MTV Pack 39,50        van € 39,50  -->  voor € 19,75 /mnd

Dit is inclusief

300 min / 150 sms

Onbeperkt internet

Exclusieve MTV series

6 maanden 50% korting op je MTV abonnement

Hierbij activeer ik nog de sms verdubbelaar voor 1 euro per maand

Dit contract duurt 1 jaar

In dit jaar komt het erop neer dat ik + eenmalige aansluitingskosten

457,45 euro moet betalen.

De meest opvallende verschillen zijn het aantal smsjes en belminuten in de bundels.

Toch vind ik de Blackberry curve 9300 persoonlijk beter en neig ik er ook naar voor dit abonnement te kiezen, maar ik hoor graag jullie mening!

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350
  • Reacties 23
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2132
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Je kan beter Bold nemen, de Curve is zo sloom en hij kraakt als je hem vast houden en typed :S Bij de Bold is dit wat minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

Als je een goed abonnement kan vinden met de Bold en het kost ongeveer hetzelfde als de twee hiervoor genoemd, wil ik het overwegen.

Maar ik blijf nu nog bij de Curve 8520 of 9300.

Post samenvoeging: februari 27, 2011, 12:40:23

Ik heb gezocht naar de Blackberry Bold 9780 en ik vond een MTV aanbieding

Deze ziet er als volgt uit:

Blackberry Bold 9780 voor 19,95     

MTV Pack 32,50        van€ 32,50          voor€ 16,25 /mnd

Dit is inclusief

180 min / 90 sms

Onbeperkt internet

Exclusieve MTV series

12 maanden 50% korting op je MTV abonnement

Ik neem hier de sms verdubbelaar weer bij.

Dit contract duurt 2 jaar

Het komt erop neer dat ik

778,90 euro moet betalen over 2 jaar.

Per jaar is dit 389,45 euro.

Post samenvoeging: februari 27, 2011, 12:51:53

Ik heb besloten dat de Curve 8520 afvalt.

Kiezen tussen Bold 9870 en de Curve 9300!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Actief:  

Kijk hier is: http://gsm.t-mobile.nl/tmobile/RAPRD/BlackBerry-Bold-9780-zwart/mbb9780bl.html?ab_agid=102

Daar is de Bold goedkoper en btw, Releases had toch een BB Bold te koop? Of is die al verkocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

Eerlijk gezegd heb ik het helemaal gehad met T-Mobile.

Daarom heb ik ook besloten niet te verlengen, maar naar een andere provider te gaan. MTV Mobile sprak mij tot dusver erg aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Actief:  

MTV Mobile is wel 100,- duurder bij dat BB abbonnement. Ik zal is ff naar een andere provider gaan kijken.  (Waarom koop je het toestel gewoon niet los en neemt daarna een simonly abbonement? Dat is vele male goedkoper...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

Graag, zolang het geen T-Mobile is. Ik wil een overzichtelijk abonnement met onbeperkt internet en ongeveer 200 smsjes en belminuten.

Is dat zo? Ik dacht altijd dat het goedkoper was om het in een abonnement te 'verwerken'.

Nou ja, ik laat me verrassen!

Voorkeur gaat momenteel uit naar de Bold!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Actief:  

Graag, zolang het geen T-Mobile is. Ik wil een overzichtelijk abonnement met onbeperkt internet en ongeveer 200 smsjes en belminuten.

Is dat zo? Ik dacht altijd dat het goedkoper was om het in een abonnement te 'verwerken'.

Nou ja, ik laat me verrassen!

Voorkeur gaat momenteel uit naar de Bold!

Het scheelt voor 100,- als je je toestel vanaf het internet koopt :P Als je hem in de phonehouse of belcompany los zou kopen kom je veeel duurder uit dan op internet. Lijkt vodafone je een goede provider?

Post samenvoeging: februari 27, 2011, 13:14:03

Probeer is hier zelf te samenstellen: https://www.vodafone.nl/shop/category/aanbiedingen/cat16170005/blackberry-aanbiedingen/cat41150006/

Ik kan namelijk zelf wel samenstellen maar er geen link naar geven -.-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

Ik vind het bij een provider erg belangrijk dat alles overzichtelijk is. Dus toen ik MTV Mobile zag en die aanbiedingen bekeek, werd het mij meteen duidelijk wat je wel en niet kreeg.

Als dat bij Vodafone ook zo is, wil ik het best overwegen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Actief:  

Ik vind het bij een provider erg belangrijk dat alles overzichtelijk is. Dus toen ik MTV Mobile zag en die aanbiedingen bekeek, werd het mij meteen duidelijk wat je wel en niet kreeg.

Als dat bij Vodafone ook zo is, wil ik het best overwegen!

MTV mobile is onderdeel van Hi, en Hi als provider moet je echt niet nemen...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

Kan je ook onderbouwen waarom?

Als je een goede aanbieding hebt die niet van T-Mobile is wil ik hem goed bestuderen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Actief:  

Kan je ook onderbouwen waarom?

Als je een goede aanbieding hebt die niet van T-Mobile is wil ik hem goed bestuderen ;)

Slechte service en ze zijn zo erg duur :S
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Duur? Prepaid valt wel mee.  ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

Ik heb ook prepaid gehad bij Hi en dat beviel me prima. Maar ik ben dus nu op zoek naar een goede aanbieding met de Blackberry Bold.

Geen T-Mobile :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Actief:  

Probeer is hier zelf te samenstellen: https://www.vodafone.nl/shop/category/aanbiedingen/cat16170005/blackberry-aanbiedingen/cat41150006/

Ik kan namelijk zelf wel samenstellen maar er geen link naar geven -.-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

Ik was aan het kijken, en ik zag dat je 1GB Internet krijgt bij een bepaald abonnement. Is dit genoeg voor een maand? Ik ben wel van plan veel op het internet te surfen namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Actief:  

Ik was aan het kijken, en ik zag dat je 1GB Internet krijgt bij een bepaald abonnement. Is dit genoeg voor een maand? Ik ben wel van plan veel op het internet te surfen namelijk.

Als je met op het internet surfen op websites wilt gaan is 1gb niet genoeg lijkt mij. Kom je gemakkelijk overheen. Voor meer informatie over wat er gebeurd als je over die 1gb gaat kan je mijn topic hier bekijken: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39160.0
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

Maar ik wil wel een beetje on topic blijven.

Zal ik voor de MTV Mobile aanbieding gaan of hebben jullie nog aanbiedingen die ik zo kan bekijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Actief:  

Maar ik wil wel een beetje on topic blijven.

Zal ik voor de MTV Mobile aanbieding gaan of hebben jullie nog aanbiedingen die ik zo kan bekijken?

Waarom zou je voor MTV mobile gaan als Vodafone goedkoper is? Vodafone heeft ook een gratis telefoon nummer (0800-0200056) Daar kan je je vragen ook stellen voor duidelijkheid.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Als je met op het internet surfen op websites wilt gaan is 1gb niet genoeg lijkt mij. Kom je gemakkelijk overheen. Voor meer informatie over wat er gebeurd als je over die 1gb gaat kan je mijn topic hier bekijken: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39160.0

Zo lang je niet gaat streamen is 1gb genoeg. Ik heb ook iets van 1gb en red het er makkelijk mee dan moet ik er wel bij zeggen dat ik alle apps via wifi download

En wat is er mis met hi?

Send from my Galaxy Spica using tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Ik wil ook best naar Vodafone, maar ik heb geen zin om extra te betalen omdat ik over die 1 GB ben.

Verder ligt de FUP van MTV Mobile op 1,5GB en je wordt gesmst als je er te erg overheen zit.

Een vriend van mij heeft de BB Curve 8520 met een MTV Mobile abonnement, en hij is nog nooit over zijn maximaal toegestane hoeveelheid mb's heen gegaan. Dus ik weet niet wat wijsheid is op het moment haha.

Post samenvoeging: februari 27, 2011, 14:55:23

[A] Kaasbroodje

Thuis heb ik ook WiFi dus apps en dergelijke kan ik gewoon via WiFi downloaden. Mobiel internet is alleen bedoeld voor momenten dat ik geen beschikking over WiFi heb.

Dit vond ik over de FUP van MTV Mobile:

Bij Fair Use wordt gekeken naar het gemiddelde verbruik van alle andere gebruikers met hetzelfde abonnement. Als je meer dan tien keer meer verbruikt dan het gemiddelde, zal MTV Mobile je twee keer via sms verzoeken je gebruik te matigen. Daarna kan MTV Mobile besluiten dat je niet langer gebruik kunt maken van dit abonnement. In dat geval betaal je een hoger tarief.

Je mag een BlackBerry abonnement alleen gebruiken om te surfen en mailen op je mobiele telefoon, niet in combinatie met een laptop. Voice-over-IP toepassingen zijn eveneens niet toegestaan in combinatie met een abonnement.

Verder vroeg ik me ook af of jullie een antwoord op deze vraag hebben;

Mijn huidige abonnement bij T-Mobile loopt 30 april '11 af. Ik las vaag iets over dat je 3 maanden van tevoren al kan verlengen, maar kan je ook al naar een andere provider of is dit niet mogelijk?

Post samenvoeging: februari 27, 2011, 15:54:21

Geen reacties meer ;)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Je kunt ongeveer 2 maanden van te voren overstappen, dat verschilt per provider. Als je je nummer wilt behouden zou ik er dan ook meteen mee beginnen, dit kan van enkele dagen tot enkele weken duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Als je met nummer behoud wil zou ik dat idd snel doen ik had het wat te laat gedaan toen zat ik nog langer aan me abbo vast  :s

Het klopt dat het ongeveer 3 a 4 maanden van te voren kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Maar kan het ook als je van T-Mobile naar MTV Mobile gaat bijvoorbeeld?

Post samenvoeging: maart 06, 2011, 15:08:09

nog een gevonden:

www.hi.nl/hi/RAPRD/BlackBerry-Bold-9780-wit-/TBBB9780wh.html?xart_id=AH24B4,DBHN1D3&options=O35]http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/BlackBerry-Bold-9780-wit-/TBBB9780wh.html?xart_id=AH24B4,DBHN1D3&options=O35

Post samenvoeging: maart 06, 2011, 15:35:24

Heb nog verder zitten rondkijken, en het blijkt dat MTV Mobile de enige provider is die bellen en smsen SAMEN aanbiedt in een abonnement. Andere providers bieden het aan als; of smsen of bellen. en ik doe allebei. Dus ik ga voor MTV Mobile.

Post samenvoeging: maart 06, 2011, 16:22:58

Ik heb nog één vraag voor ik hem ga bestellen.

Jullie zeiden dat als je nummerbehoud wil aanvragen je op tijd moet bestellen. Ik las nu dat als je dat doet je een tijdelijk nummer krijgt. Hier heb ik drie onduidelijkheden over.

1. Hoelang blijft mijn huidige abonnement doorlopen als je nummerbehoud aanvraagt?

2. Er staat dat je met die tijdelijke niet kan bellen. Wel smsen?

3. Moet je al betalen voor je aanstaande abonnement als je die tijdelijke simkaart in bezit hebt?

Ik hoop dat iemand me weer even kan helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...