almacees Geplaatst Februari 26, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 26, 2011 Heey beste Dukenerssssss ;D Ik heb laatst van de site 4usonly.biz gehoord (Dit is nu naar een ander adres). Mijn vraag is dus wie heeft zo'n account voor mij ? Cees Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kroonkurk Geplaatst Februari 27, 2011 Bijdragen: 120 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/29/09 Status: Offline Actief: Augustus 21, 2016 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 27, 2011 Als je een account wilt op die site zul je paar euro moeten betalen. Dit kan als ik het goed heb via de telefoon. Er was ook een gratis versie zijn ze helaas mee gestopt. Omdat de kosten tehoog werden, en inkomsten van de donaties telaag. Best jammer. Maar je moet dus een paar euro betalen voor die site.... Sent from my HTC Desire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 120
Maartenn Geplaatst Februari 27, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Februari 27, 2011 Nope, je word doorgelinkt naar 9ty.biz. En inschrijving is permanent gesloten staat erbij, dus aanmelden/inloggen gaat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
kroonkurk Geplaatst Februari 28, 2011 Bijdragen: 120 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/29/09 Status: Offline Actief: Augustus 21, 2016 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 28, 2011 oh mijn excusses : ik heb dus een tijdje wat gemist.... tjah dan zul je even moeten zoeken suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 120
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie