donderpoes Geplaatst Februari 24, 2011 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 24, 2011 Hallo,Ik ben net nieuw op dit forum. Door een artikel in de Computer Totaal nieuwsbrief werd ik geattendeerd op het programma Spotnet. Via Google kwam ik bij DukeN.NL uit waar een zeer goede gebruiksaanwijzing stond voor dit programma. Voor mij als Digibeet 1e klas héél welkom.Bedankt hiervoor.Ik hoop hier veel plezier aan te beleven.Groetjes,Donderpoes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Maartenn Geplaatst Februari 24, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Februari 24, 2011 Ah, dat hadden we al verwacht dat er veel mensen zouden komen vanwege spotnet! Van harte welkom op het forum, en een fijne tijd gewenst hier! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie