Spring naar bijdragen

Nieuwe laptop voor studie

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo,

Ik ben opzoek naar een goede laptop voor mijn studie,

het zal voornamelijk zijn om te internetten|autocad tekenen en office.

Een goede accu is heel belangerijk, waarmee ik het ongeveer een uur of 4-5 kan volhouden.

budget is ongeveer  €700 +-

bijvoorbaad dank,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hoi.

Persoonlijk raad ik Asus laptops aan voor studie en internetten.

Zoals bijvoorbeeld de Asus K72F-Ty117V

17 inch, 500 GB HDD en 4GB Ram, windows 7, dual core 2Ghz

https://www.afuture.nl/products/151440/K72F-TY117V__.html

Toshiba laptops zijn ook altijd goed.

17,3 inch, 320 GBHDD, 4GB Ram windows 7, dual core 2,1 Ghz

http://www.centralpoint.nl/notebooks-laptops/toshiba/satellite-satellite-l670d-10e-art-psk3ne-004006du-num-513181/

groeten  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1.1k
  • 2

• Actief:  

Bedankt voor je reactie,

Ziet er goed uit maar draait autocad hier ook probleemloos op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Toch zou ik voor beide niet gaan. De processoren zijn mij wat te bagger, en dat is enorm belangrijk. Ik zal wel even voor je kijken. Vooral die Toshiba is veel te duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

oke bedankt, w8 je reactie af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Actief:  

Heb echt een geweldige laptop gevonden voor je. De i3 processor die erin zit scoort in benchmarks even hoog als een gemiddelde i5. Moederboard zit goed, sommige merken stoppen een moederboardje van €30 in een laptop (Acer). 4GB werkgeheugen geheugen dat draait op 2400MHz!

Minpuntjes, die volgens mij niet voor jouw opgaan. De videokaart is niet geweldig geschikt om bijvoorbeeld te gamen. Een spelletje als CoD MW2, en een programma als Photoshop gaan wel gewoon. Het voordeel van deze videokaart is dat hij heel erg zuinig is met je batterij, hetzelfde geld voor de processor die erin zit.

Verder is de laptop voorzien van een LED scherm (in feite een lcd scherm met ledjes aan de zijkant) wat zorgt voor batterijbesparing :) Daarnaast maakt de MSI gebruik van een 'Eco Engine Power Management System' zodat je de batterijduur nog wat kan uitrekken.

De Harde schijf die erin zit toert 5400rpm. Niet erg snel, maar wel normaal voor een notebook.

Ik zou hem bij Databyte kopen. Die staan bekend om hun goede service, wat erg belangrijk is bij een product als een laptop. Als je toch besluit in winkels te gaan kijken, ga niet naar de Mediamarkt of Saturn. Ga dan naar een winkel waar je kan profiteren van de service, en waar je altijd terug kan met problemen.

Beste koop naar mijn mening!

http://www.databyteshop.nl/CX720-049NL?ref=tweakers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ik doe zelf architectuur, en werk dus ook met autocad en revit.

En doe het zelf op deze laptop:

http://www.laptopshop.nl/product/111934/asus-k52je-ex229v.html

En alles werkt probleemloos.

je redt alleen niet de 4 á 5 uur met de batterij. Ik zit zelf meestal aan de 3.5 uur.

Maar bij ons op school heb je overal stopcontacten/stekkerdozen dus je hebt altijd genoeg plek om hem op te laden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Actief:  

Dat is ook echt een mooie laptop. Kan het fijne er niet van zien, want ik zit op mn telefoon. 2 jaar pick up and return garantie is ook ideaal. Er is niks ergers als zitten met een kapotte laptop die je zelf mag repareren. zal zo even de verdere specs ervan zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Inderdaad, ik heb hem zelf bij een computerzaak in de buurt gekocht.

Maar qua garanties is het gewoon hetzelfde.

Verder vind ik het ook fijn dat er een jaar garantie op de accu zit, omdat die toch het meeste slijt.

En de specs zijn gewoon goed. Je kan games spelen, niet allemaal super hoog maar het blijft ook een laptop. En voor de dingen die jij er op moet doen is hij goed en snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Actief:  

Bij een winkel in de buurt heb je toch het voordeel dat ze er even naar kunnen kijken als er wat mis is. Sommige winkels geven als service een nieuwe mee als het wachten op garantie te lang duurt. En je kunt je laptop gewoon niet missen tijdens je studie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Inderdaad Jeroen.

Daarom koop ik dit soort dingen niet bij mediamarkt en Saturn.

Zijn grote concerns waar service niet altijd voorop staat.

Kom je bij een kleinere winkel is dit wel het geval, en zullen ze meer voor je doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...