ricko47 Geplaatst Februari 23, 2011 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/11 Status: Offline Actief: Februari 8, 2012 Delen Geplaatst Februari 23, 2011 Hallo leden, ik heb een vraagje, namelijk: als ik thuis of op mijn ipod inlog op het forum van Duken staat er: Sorry Gast(of ricko47), je bent verbannen van dit forum! __ Pasword gast Je verbanning is permanent. Terwijl ik, zoals nu, op school ben wel gewoon in kan loggen. Hoe zit dit? ricko Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
kaasbroodje Geplaatst Februari 23, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Februari 23, 2011 Misschien dat iemand bij je thuis hier lid is geweest en die een IP ban heeft gekregen al ze je mij je ip adres kan sturen kan ik dat voor je nakijken. Wil je dit liever niet dan zal je moet wachten tot duken het leest misschien weet hij er iets van Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 23, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 23, 2011 Excuus hiervoor. Wegens de huidige aanvallen op forums van dit type ben ik diversen (al meer als 200) ip adressen aan het bannen waaruit bleek dat ze wilden inloggen op accounts waarvan ook nog geen berichten waren verstuurd. Helaas heb ik jou hierin meegenomen. Ik zal de melding ook duidelijk maken. via http://www.watismijnip.nl/ kan je je ip adres achterhalen. Als je deze kan aangeven bij mij via PM of email zal ik je gelijk unbannen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie