ceeliinee Geplaatst Februari 22, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/22/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 22, 2011 Hoihoi, ik had een gedownloade sims 2 inclusief een aantal uitbreidings pakketten. Allemaal in C schijf opgeslagen, maar heb net de Sims 2 Ikea home stuff gedownload en geinstalleerd. Hij staat er op, en is geinstalleerd, maar als ik hem op mn bureaublad aanklik om te spelen moet ik de cd erin doen, maar die heb ik dus niet. Normaal gesproken startte ik de sims 2 met de uitbreidingspakketten met de sims 2 Huisdieren, maar ook dan vraagt ie om een cd. Daemon tools heb ik wel geinstalleerd, maar ik snap niet hoe ik nu moet opstarten. Kan iemand helpen? Groetjes Post samenvoeging: februari 22, 2011, 23:09:10 Hoihoi, ik had een gedownloade sims 2 inclusief een aantal uitbreidings pakketten. Allemaal in C schijf opgeslagen, maar heb net de Sims 2 Ikea home stuff gedownload en geinstalleerd. Hij staat er op, en is geinstalleerd, maar als ik hem op mn bureaublad aanklik om te spelen moet ik de cd erin doen, maar die heb ik dus niet. Normaal gesproken startte ik de sims 2 met de uitbreidingspakketten met de sims 2 Huisdieren, maar ook dan vraagt ie om een cd. Daemon tools heb ik wel geinstalleerd, maar ik snap niet hoe ik nu moet opstarten. Kan iemand helpen? Groetjes Ik heb net iets gevonden, dat ik een bestand moest vervangen en in het heet Sims2sp8, dan start het spel wel op, maar geeft ie een foutmelding en moet ik het wegklikken en dan sluit het spel ook gelijk meteen af. Ik ben hier dus zoo niet handig mee, maar het lijkt me zo leuk als het wertk (A) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Freddytje Geplaatst Februari 22, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Februari 22, 2011 Heb je dat bestand dus al vervangen? Dat is namelijk de crack die ervoor zorgt dat jij Sims zonder cd kan spelen. De crack moet je plaatsen in de map waar je de uitbreiding in hebt geïnstalleerd.Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
ceeliinee Geplaatst Februari 23, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/22/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 23, 2011 Ja ik had gewoon tijdens de installatie een serial nr ingevuld, en toen stond er dus al dat bestandje in de map van Ikea home stuff in de C schijf, ik heb die toen verwijderd en een andere er neer gezet omdat ie niet werkte, nu start hij dus wel maar breekt ie weer af door een fout melding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie