Van De Putte Yannick Geplaatst Juni 19, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/19/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 19, 2006 hoi, ik zit tot voor kort met een probleem ivm met mijn windows media player. ik werk met een partitie(dus op 1 en dezelfde harddisc een 2de fictieve schijf) en op de ene kan ik mijn films zonder problemen afspelen maar op de andere heb ik wel geluid maar geen beeld, je ziet wel de donkergrijze kader waar je normaal de film zou moeten in zien. ik ben er 100% zeker van dat het niets te maken heeft met een of andere codecs want alle mogelijke codecs die ik nodig heb om de films af te spelen heb ik. en alle films die ik nu heb, heb ik al kunnen afspelen. de dvix-player speelt mijn dvix films wel af maar wat is dan het probleem met windows media player? dank bij voorbaat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
evissu Geplaatst Juni 19, 2006 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 19, 2006 Hoi Is jou bestand toevallig een avi bestand? Want dat had ik laatst ook met mijn film. Ik had wel geluid maar geen beeld. Probeer dan eens met een andere player af te spelen. Ik deed dat toen met PowerDVD 6 en toen lukte het wel. Je kan VLC ook kunnen proberen. succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie