Spring naar bijdragen

geluid maar geen beeld

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hoi,

ik zit tot voor kort met een probleem ivm met mijn windows media player.

ik werk met een partitie(dus op 1 en dezelfde harddisc een 2de fictieve schijf) en op de ene kan ik mijn films zonder problemen afspelen maar op de andere heb ik wel geluid maar geen beeld, je ziet wel de donkergrijze kader waar je normaal de film zou moeten in zien. ik ben er 100% zeker van dat het niets te maken heeft met een of andere codecs want alle mogelijke codecs die ik nodig heb om de films af te spelen heb ik. en alle films die ik nu heb, heb ik al kunnen afspelen. de dvix-player speelt mijn dvix films wel af maar wat is dan het probleem met windows media player?        dank bij voorbaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Hoi

Is jou bestand toevallig een avi bestand? Want dat had ik laatst ook met mijn film. Ik had wel geluid maar geen beeld. Probeer dan eens met een andere player af te spelen. Ik deed dat toen met PowerDVD 6 en toen lukte het wel.

Je kan VLC ook kunnen proberen.

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 53

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Uri Herrera heeft vandaag met trots de release van Nitrux 3.7.1 aangekondigd, een nieuwe snapshot van deze Debian-gebaseerde, systeemd-vrije en onveranderlijke GNU/Linux-distributie, die draait om de KDE Plasma desktopomgeving. Deze versie is niet zomaar een update; het is een sprankelende nieuwe mijlpaal die de kracht van de nieuwste Linux 6.11 kernel serie benut. Nitrux 3.7.1 biedt een scala aan verbeterde Sysctl-instellingen die zorgen voor zowel optimale beveiliging als een indrukwekkende prestatie. Denk hierbij aan verhoogde autotuning TCP-bufferlimieten, een groter aantal verwerkte pakketten, hergebruik van TIME_WAIT TCP-verbindingen, ingeschakelde reverse path filtering, en nog veel meer technische snufjes die de gebruikerservaring naar een hoger niveau tillen. Deze release brengt ook een vernieuwde SDDM-inlogschermconfiguratie met zich mee, evenals een geüpdatet base-files pakket dat nu de Debian codenaam Trixie/Testing weerspiegelt. De desktopinstellingen zijn vernieuwd en de Calamares-installatieconfiguratie is geüpdatet met ondersteuning voor AMD GCN 2.0 (CIK) GPU's. Ook zijn er extra beveiligingscontroles toegevoegd voor gebruikerskopie-operaties en ondersteuning voor Kernel Control Flow Integrity (KCFI). Maar daar houdt het niet op. Nitrux 3.7.1 verwelkomt een aantal nieuwe componenten die het leven van de gebruiker nog eenvoudiger maken. Zo is er een OpenRC-service script toegevoegd voor het detecteren van de Broadcom draadloze chip die wordt gebruikt voor wlan0, inclusief de juiste stuurprogramma's. Ook is er een moduleconfiguratie die 40 MHz-bandbreedte op de 2.4 GHz-band uitschakelt voor de Broadcom BCM4360 draadloze chip wanneer de proprietary driver van Broadcom wordt gebruikt. Bovendien is er firmware voor de Broadcom BCM4301, BCM4306/2, en BCM4306 draadloze chips beschikbaar. Daarnaast wordt Nitrux 3.7.1 geleverd met firmware voor de Facetime HD (Broadcom 1570) PCIe-webcam die in recente MacBooks te vinden is, alsook een standaardconfiguratiebestand voor GameMode en een configuratiebestand voor Bluetooth-audioapparaten die gebruik maken van de SBC-audiocodec. En voor de liefhebbers van visuele finesse zijn er 32px en 48px iconen voor CoreCtrl, plus KZones, een KWin-script dat het mogelijk maakt om vensters in zones te plaatsen. Wil je meer weten over de wijzigingen die in Nitrux 3.7.1 zijn doorgevoerd? Bekijk dan zeker de aankondigingspagina van de release. De nieuwste versie is nu beschikbaar voor download op de officiële website. Voor bestaande Nitrux-gebruikers is het eenvoudig: update je installatie met de NUTS (Nitrux Update Tool System) utility en ervaar zelf de frisse wind die deze release met zich meebrengt. Nitrux 3.7.1 is niet alleen een software-update; het is een uitnodiging om de mogelijkheden van open-source software te verkennen, je creativiteit te ontplooien en een nieuwe standaard van gebruikservaring te omarmen. Laten we samen de toekomst van technologie vormgeven en de grenzen van wat mogelijk is verleggen!

Eater

Geplaatst

Linux Lite 7.2: De Nieuwe Standaard in Lichtgewicht Linux Vandaag heeft Jerry Bezencon, de oprichter van Linux Lite, met trots de lancering van Linux Lite 7.2 aangekondigd. Dit is de meest recente stabiele versie van deze op Ubuntu gebaseerde distributie, die gebruikmaakt van de lichte Xfce desktopomgeving. Gebouwd op de solide basis van het Ubuntu 24.04 LTS (Noble Numbat) besturingssysteem, biedt Linux Lite 7.2 een krachtige ervaring met de upstream Linux 6.8 kernel. Voor degenen die moderne hardware willen ondersteunen, is het ook mogelijk om aangepaste kernels te installeren vanuit de Linux Lite repository, tot aan Linux kernel 6.11. Innovaties die Inspireren Een van de meest opwindende vernieuwingen in deze release is de introductie van de gloednieuwe Lite Theme Manager. Deze gebruiksvriendelijke tool stelt je in staat om met een paar muisklikken nieuwe desktopthema's, iconen en muiscursors aan je Linux Lite-desktop toe te voegen. Het vernieuwingen stopt daar niet: de Lite Updates utility heeft ook een upgrade ondergaan. Deze is herschreven in Yad, waardoor de ontwikkelaars van Linux Lite in de toekomst meer opties kunnen toevoegen en de gebruikerservaring verder kunnen verbeteren. AI Ondersteuning: De Toekomst Van Gebruiksvriendelijkheid Linux Lite heeft altijd vooropgelopen als het gaat om gebruiksvriendelijkheid, en was een van de eerste GNU/Linux distributies die AI-ondersteuning introduceerde in de vorm van een online chatbot. Deze chatbot biedt real-time assistentie aan gebruikers van de Linux Lite-omgeving. In deze release is de Lite A.I. Support-functie verder uitgebreid, waardoor het nu nog meer gebieden van de distributie dekt. Jerry Bezencon zei: “Linux Lite loopt voorop in de manier waarop AI de ondersteuning binnen ons besturingssysteem aanvult.” Dit is een must-read voor iedereen die Linux Lite voor het eerst installeert. Bijgewerkte Applicaties voor een Verrijkte Ervaring Linux Lite 7.2 bevat ook een scala aan bijgewerkte standaardapplicaties. De nieuwste versies van populaire programma's zoals de Google Chrome 130.0 webbrowser, Mozilla Thunderbird 115.16 voor e-mail en agenda, LibreOffice 24.2.6 kantoorpakket, GIMP 2.10.36 voor beeldbewerking en VLC 3.0.20 mediaspeler zijn allemaal inbegrepen. Dit garandeert niet alleen een moderne gebruikerservaring, maar zorgt er ook voor dat je met vertrouwde tools aan de slag kunt. Download en Ontdek Ben je klaar om Linux Lite 7.2 te ontdekken? Je kunt het nu direct downloaden van de officiële website. Deze release maakt gebruik van de meest recente Xfce 4.18 desktopomgeving, die grondig is aangepast met het Materia desktopthema, het Papirus iconenthema en Roboto Regular lettertypen. Laat je inspireren door de snelheid en de elegantie van Linux Lite terwijl je een nieuwe digitale wereld betreedt. In een tijd waarin technologie ons leven steeds meer beïnvloedt, biedt Linux Lite een toegankelijke en krachtige oplossing voor zowel nieuwe als ervaren gebruikers. Stap in de toekomst van lichtgewicht besturingssystemen en ervaar zelf de mogelijkheden van Linux Lite 7.2!

heaven1

Geplaatst

met welk programma maken jullie dit
  • Recente prestatie

• heaven1 heeft zojuist een badge verdient
      Gaat meedoen
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...