Bertold_Brecht Geplaatst Februari 21, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 263 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/11 Status: Offline Actief: Januari 27, 2023 Delen Geplaatst Februari 21, 2011 Hallo :zwaai:. Ik ben dus nieuw op dit forum. Ik hoop hier te vinden wat ik zoek . Wat ik zoek? Dat zie ik wel als ik het tegenkom . Overigens was ik al jaren op FTD te vinden met wat incidentele spots en ik ben een regelmatige meenemer. Leuk dat er met Spotnet nu een legaal alternatief voor FTD is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Zombymario Geplaatst Februari 21, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 21, 2011 Spotnet is ook een heel goed alternatief. Welkom op DukeN.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie