Spring naar bijdragen

Inloggen Spotnet lukt niet

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal,

Ik ben, zoals velen, overgestapt van FTD naar Spotnet. Helaas lukt het mij daar niet in te loggen.

Mijn provider is xs4all en als ik mijn login en wachtwoord invul dan krijg ik een melding dat de host

niet kan worden gevonden. Ook als ik niets invul lukt het niet. Tevens heb ik geprobeerd mijn firewall en antivirus uit te zetten. Zonder resultaat. Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Alvast heel erg bedankt

Hountsje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4

ja ondervind het zelfde probleem, heb eweka al geprobeert maar hij geeft aan dat hij bij mij geen verbinding kan maken? maar er is wel internet verbinding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
  • 4 weken later...

• Bijdragen:  2

hoi beste mensen ik kan niet inloggen bij spotnet ze herkennen tele2 niet want die staat er niet tussen wat moet ik nu aub doen om toch tegenieten van spotnet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2136
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Citaat

hoi beste mensen ik kan niet inloggen bij spotnet ze herkennen tele2 niet want die staat er niet tussen wat moet ik nu aub doen om toch tegenieten van spotnet

Bij providers gewoon op Anders drukken. Ookal staat jou provider ertussen. Als je UPC hebt en hij staat in de lijst, maar je gebruikt als payserver EasyUsenet dan moet je gewoon op Anders drukken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...