Gast darkne0n Geplaatst Juni 18, 2006 Delen Geplaatst Juni 18, 2006 Jaja, ik zit met het volgende probleem. als ik via een link naar bijv. youtube.com een filmpje wil kijken, dan krijg ik het volgende in mijn internet venster: Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Click here to get the latest flash player. Aangezien ik al de laatste flash player heb gedownload, zal het waarschijnlijk liggen aan mijn jafascript uitstaat. Als ik het filmpje in firefox wil kijken, doet het filmpje het wel.. Rara? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Juni 18, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 18, 2006 ga naar extra -> internet opties -> geadvanceerd daar ff naar benee scrollen dan kom je java tegen ff aanvinken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Eagles Geplaatst Juni 19, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 19, 2006 anders gewoon explorer? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gast sebasjuh Geplaatst Juni 20, 2006 Delen Geplaatst Juni 20, 2006 Heb je ook de laatste flash player voor Internet Explorer? En niet alleen maar voor Firefox geinstalleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Juni 20, 2006 Delen Geplaatst Juni 20, 2006 ga naar extra -> internet opties -> geadvanceerd daar ff naar benee scrollen dan kom je java tegen ff aanvinken stond aangevinkt.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie