Spring naar bijdragen

Re: OV chipkaart software / hack downloaden - OV-chip is gekraakt - ovsaldo.exe

Gast hasangb

Aanbevolen reactie

Kipje's website is ofline, toen hij nog online was heb ik hem maar snel gedownload, want de link op ov-chipkaart.org/forum was al weg toen ik hem zag, ik dacht: de laatste trein moet ik niet missen!

#1955**  dit is mijn ordernummer, vraag mij af wanneer die komt? Wat zijn de ordernummers van jullie? (by-pos)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

bij mij sluit nfc-mfclassic.exe zichzelf elke keer af als ik het opstart

kan iemand me hierbij helpen?

ow en het hele gebeuren met ovcopy lukt me ook niet..

kan iemand me ook daarover uitleg geven maybe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 1 maand later...
Gast markiesje

Hoi, vandaag staat het volgende in digitale AD,www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/576701/2011/04/04/Politie-jaagt-op-knoeiers-met-ov-kaart.dhtml

Even met mijn commentaar:

Wie knoeit met een ov-kaart kan rekenen op een stevige werkstraf.OJEE NU WORDT IK BANG!!!! Politie en justitie zitten fraudeurs met de chipkaart op de hielen. Tegen tien 'kaartknoeiers' >>>>>>>Tien hahaha dat is echt veel!!!!!!!!!loopt op dit moment een onderzoek. Tientallen nieuwe zaken staan op stapel, aldus de politie..(......Zou ik ook zeggen als ik hun was, 10 in de afgelopen drie maanden is geen goed resultaat.)>>>>>

Apparatuur, software en handleidingen om de openbaarvervoerspas te hacken, worden via internet volop aangeboden. De fraude met de kaart nam begin dit jaar, toen duidelijk werd hoe eenvoudig het manipuleren is, een enorme vlucht. ( ???????ik hoor er nog niet veel over in mijn omgeving>>>)

Wekelijks stuit het bedrijf achter de ov-chipkaart, Trans Links Systems, op vele tientallen gemanipuleerde kaarten. <<<<<<<<EN NU NOG MAAR 10 GEPAKT PFFFF........Gebruikers van deze kaarten reizen gratis met trein, tram, bus en metro. Het merendeel van de fraudeurs maakt gebruik van anonieme kaarten, waardoor het opsporen wordt bemoeilijkt.

Aangeschaft met eigen bankpas

Aan de hand van transactiegegevens zijn de boosdoeners, zij het met enige moeite, toch achterhaalbaar. De anonieme kaart is namelijk ooit aangeschaft met de eigen bankpas. >>>>>>>>NEE HOOR gewoon met muntgeld betaald>>>>>>Maar er wordt ook geknoeid met de persoonlijke ov-chipkaart, waardoor het misbruik eenvoudiger is aan te tonen. >..kijk dan ben je dom...( dat zullen die 10 wel zijn...)

Dennis Janus, van het Korps Landelijke Politiediensten waartoe de spoorwegpolitie behoort, zegt in het Algemeen Dagblad dat er momenteel tien concrete zaken in onderzoek zijn. Vele tientallen zijn in voorbereiding. Het net rond de fraudeurs schijnt zich langzaam te sluiten.>>>schijnt van niet>>>

Trans Links Systems zegt de fraude zeer serieus te nemen (  oooh mag je liegen?) en heeft inmiddels twee aanbieders van handleidingen voor het misbruiken van de kaart gesommeerd te stoppen met hun activiteiten. Kaarten waarmee is gefraudeerd worden direct geblokkeerd. ( nou en? kosten toch maar 7,50  >>>>)

Dit is sinds een lange mediastilte te lezen, op marktplaats kost een lezer nog maar 45 euri, en dit topic is hier ook erg stil aan het worden.

Goede reis! :police:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...