Krisuh Geplaatst Februari 19, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/19/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 19, 2011 Na lang geen gebruik te hebben gemaakt van nieuwsservers wide ik het toch eens gaan proberen.Nu heb ik de nieuwste versie van Spotnet geinstalleerd en probeer ik in te loggen op de nieuwsserver van Ziggo, maar bij het verbinden met de server krijg ik de melding: Kan geen verbinding maken met de server: er is een time-out opgetreden.Ik gebruik de juiste inlognaam en wachtwword.Iemand enig idee? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Zombymario Geplaatst Februari 20, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 20, 2011 Ga naar:-onder Windows 7 standaard C:\ProgramData\Spotnet-onder Windows XP standaard C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SpotnetEn open servers.xml met kladblok.Voer dit nu in:<Spotnet> <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> <Server Type="Downloads" Server="SERVER WAARMEE JE DOWNLOAD" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" /> <Server Type="Uploads" Server="SERVER WAARMEE JE KAN UPLOADEN" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /></Spotnet>Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand onbedoeld aanpast).Door die news2.neva.ru haal je ongeveer 350.000 spots binnen maar download je gewoon met je 'downloadserver' (in dit geval Ziggo). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Krisuh Geplaatst Februari 20, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/19/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 20, 2011 Ik neem dat ik bij "server waarmee je download" en "server waarmee je kan uploaden" news.ziggo.nl moet invullen?Maar dan krijg ik nog steeds dezelfde melding.Ik draai trouwens op Windows 7 Ultimate 64 bit, mocht dat nog relevant zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Zombymario Geplaatst Februari 20, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 20, 2011 Ja, daarmee bedoel ik dus ziggo. Probeer anders eens dit:* news2.neva.ru instellen en alle post binnenhalen* Spotnet afsluiten en weer opstarten* Eweka server instellen en post op laten halen* Spotnet afsluiten* servers.xml aanpassen naar bovenstaande instellingen* servers.xml alleen lezen maken* new.ziggo.nl.spots verwijderen (of welke van Ziggo is)* news.neva.ru.spots hernoemen naar news.ziggo.nl.spotsLukt dit wel? Als dit ook niet werkt, probeer anders Spotnetlit:http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=303 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Krisuh Geplaatst Februari 21, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/19/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 21, 2011 Heb dat laatste nog niet geprobeerd, maar ik moest dus blijkbaar niet inloggen met m'n hoofd emailadres maar een andere.Het werkt nu in ieder geval.Snelheid valt nog wel zwaar tegen, maar zal het een paar dagen proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
sku Geplaatst Februari 24, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 24, 2011 Ik heb alles allemaal ingesteld en kreeg spotnet nog steeds niet werkend. Het bestand servers.xml heb ik zelf aangemaakt. Na enige tijd zoeken kwam ik een item tegen over de virusscanner in combinatie met spotnet. Ik maak gebruik van Avast, en heb in Avast onder instellingen; probleemoplossingen; redirect instellingen bij het veld genegeerde adressen news.ziggo.nl ingevuld. Hierna zijn mijn problemen opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie