Dit is een populair bericht. Heisenberg Geplaatst Februari 19, 2011 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Februari 19, 2011 (bewerkt) Het is een tijdje geleden dat dit topic een update heeft gehad. Het gehele topic wordt opnieuw gestructureerd. Wat kun je hier precies vinden? Overzicht, punt Aangezien er wel meer dan twintig Android fabrikanten bestaan (even exclusief China, Japan, etc.) en er in totaal wel honderden toestellen rondzwerven is het te begrijpen dat je het overzicht kwijt bent. Android is een populair platform, ook op DukeN. Een gedeelte op het forum dat erg actief is op dit moment. Veel leden beschikken dan ook over een Android telefoon en kunnen jou daarbij helpen als je vragen hebt. Naast dit heb je ook veel verschillende Android versies. Op dit moment is Android 2.x, 3.x en 4.x de meest voorkomende maar ook weer daarin heb je veel verschillen. Al met al niet iets wat de gemiddelde gebruiker even uit zijn hoofd kan opdreunen. Vandaar dit topic, om een overzicht te krijgen. Fabrikanten + toestel/tablet -lijst In Nederland zijn een aantal Android-fabrikanten populair, wereldwijd echter heb je tientallen of zelfs honderdtallen populaire Android-fabrikanten. Aangezien wij in Nederland wonen focussen wij ons daarop. Fabrikanten HTC Huawei LG Samsung Sony Fabrikanten die zich meer focussen op Android-tablets Acer Archos Asus Toshiba Nou dat valt wel mee? Een totaliteit van tien fabrikanten. Toch zul je vergissen in de hoeveelheid telefoons en tablet deze fabrikanten momenteel uitbrengen. Allemaal met verschillende specificaties, Android versies, skins, noem het maar op. In dit topic zal er niet zo gedetailleerd op in worden gegaan. Alleen een lijst met de Android telefoons en tablets per fabrikant. HTC Een Taiwanese fabrikant dat zich richt op verschillende doelgroepen. Een strategie dat veel fabrikanten hanteren maar HTC doet dat op sommige vlakken erg slim. Een fabrikant met een redelijk overzichtelijke line-up en prijsklassen die uiteen lopen. Hieronder het overzicht: Smartphones De 'One' reeks: HTC One X HTC One S HTC One VDe 'Sensation' reeks: HTC Sensation HTC Sensation XE HTC Sensation XLDe 'Desire' reeks: HTC Desire HTC Desire Z HTC Desire HD HTC Desire CDe 'Wildfire' reeks: HTC Wildfire HTC Wildfire SDe 'Overige' reeks: HTC Explorer HTC Evo 3D HTC ChaCha HTC Legend HTC Incredible S HTC focust zich meer op smartphones en minder op tablets. Het is een wat kleiner bedrijf dus dan is het vaak logisch dat je op één takt richt. Op dit moment heeft HTC één tablet en dat is de: HTC Flyer Huawei Een Chinese fabrikant maar nog met weinig toestellen in Nederland. Toch vermeld ik deze fabrikant wel omdat er in de toekomst flink wat highend toestellen zullen worden gelanceerd. Als je in Nederland in de een willekeurig centrum zou gaan vragen of mensen Huawei (spreek uit als WAH-way) kennen zullen ze raar naar je opkijken en zoiets hebben van waar heeft die gozer het over. Echter, zul je dit vragen in het land China dan krijg je geheid een 'ja, duh'. Het is de grootste Chinese-netwerk en telecommunicatie leverancier en de één na grootste mobiele telecommunicatie infrastructuur leverancier in de hele wereld! Het heeft ongeveer 20 research & development afdelingen verspreid over de hele wereld en heeft zo'n 23,8 miljard winst in 2010. Bedrijf bezit zo'n 140.000 werknemers. Een bedrijf met flinke historie waar je u tegen zegt. Ja dit is een succesvol en groot bedrijf, maar wat betekend dat voor ons? Eigenlijk niet zoveel, hun line-up is nog niet zo groot: De 'Ideos' reeks: Huawei Ideos U8500 Huawei Ideos X1 8180 Huawei Ideos X3 8510 Huawei Ideos X5 U8800De 'Overige' reeks: Huawei Honor U8860 Huawei Boulder U8350 Daarnaast hebben ze ook dit toestel aangekondigd. Dit is een highend toestel en zal in september naar Nederland komen. Samen met de Ascend P1. Op dit moment heeft Huawei drie tablets maar die zijn al redelijk oud: Huawei Media Pad Huawei Ideos Tablet S7 Slim Huawei Ideos Tablet S7 LG Een Koreaans bedrijf met een moeilijke reputatie. Laat ik dat voorop zeggen, meningen zal ik hier niet naar voren halen. In ieder geval maakt LG ook Android toestellen en heeft zo zijn Optimus line-up. In deze line-up zijn verschillende toestellen te vinden en prijsklassen. Hoewel de reputatie op smartphone gebied niet zo sterk is, is het wel een erg groot bedrijf met ruim 185.000 werknemers en een inkomst van 55 miljard dollar doen ze het niet verkeerd. Zoals al eerder werd gezegd is LG qua telefoons niet zo sterk geweest de laatste tijd. Als je LG naar bovenhaalt als telefoon fabrikant dan zullen de meeste mensen niet enthousiast zijn. LG heeft het laten liggen op software-updates, verouderde software uitbrengen, garantie, kwaliteit in product en software-skins. Met hun nieuwe Optimus 4x HD zegt LG daar verandering te laten komen. We zullen zien want het toestel is nog niet heel populair in Nederland. De line-up: De 'Optimus' reeks: LG Optimus 4x HD LG Optimus 2x P990 LG Optimus 3D max LG Optimus 3D LG Optimus Chic LG Optimus E610 L5 LG Optimus P700 L7 LG Optimus P970 LG heeft één tablet echter ze hebben wel aangegeven met de tablet productie te stoppen. LG Optimus Pad 3G Samsung Een Zuid-Koreaans bedrijf, wat moeten we hier nou over vertellen. 247,5 miljard dollar inkomsten, klaar. Meer dan dat hoef ik niet te vertellen. Oké, 344.000 werknemers en toenemend is misschien nog interessant. Oké wellicht een bezit van 334 miljard dollar is ook nog leuk om te weten. Dit komt natuurlijk niet allemaal van 'één' bedrijf. Ja allemaal onder één naam maar niet niet één bedrijf. Samsung verspreid zich over de hele wereld met van alles en nog wat en is daar ook nog eens succesvol in. Je kunt er genoeg over lezen op het internet. Even focussen op de Android smartphone. Samsung heeft een Galaxy line-up van sterke kwaliteit. Er zitten verschillende toestellen tussen maar de Galaxy S is het topmodel. De Samsung Galaxy S3 is het paradepaardje van Samsung en beschikt dan ook over de nieuwste hardware en software. De Line-up: De 'Galaxy' reeks: Samsung Galaxy Ace Samsung Galaxy Ace 2 Samsung Galaxy Beam Samsung Galaxy Gio Samsung Galaxy Nexus Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy R Samsung Galaxy S Advance Samsung Galaxy S Samsung Galaxy S II Samsung Galaxy S Plus Samsung Galaxy S III Samsung Galaxy SL Samsung Galaxy txt Samsung Galaxy W Samsung Galaxy Y Dat er wel wat. Ook qua tablets is Samsung niet heel klein: De 'Galaxy' reeks: Samsung Galaxy Tab 2 7" 3G / WiFi Samsung Galaxy Tab 2 10.1 3G / WiFi Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus 3G / WiFi Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus N 3G / WiFi Samsung Galaxy Tab 7.7 Samsung Galaxy Tab 10.1 3G / WiFi Samsung Galaxy Tab 10.1N 3G / WiFi Samsung Galaxy Note 10.1 Alle tablets met een 'N' erachter zijn aangepast vanwege een Apple rechtszaak in Duitsland Sony Sony is een Japans bedrijf maar de meesten zullen Sony Ericsson beter herkennen in de mobiele industrie. Sony en Ericsson zijn uit elkaar gegaan en vanaf nu heet het gewoon Sony. Sony heeft hun Xperia line-up met verschillende toestellen en gebruik een beetje dezelfde strategie als HTC qua doelgroep. Sony zelf lijdt verlies maar het is dan ook niet alleen gefocust op mobiele telefonie. Andere elektronische apparaten zoals televisies, consoles, laptops, camera's, noem het maar op. De line-up: De 'Xperia' reeks: Sony Xperia Go Sony Xperia P Sony Xperia S Sony Xperia Sola Sony Xperia U Als tablets heeft Sony twee tablets: Sony Tablet P Sony Tablet S Volgens geruchten is Sony bezig met de LT29i en de LT30i. Acer Een Taiwanees computer bedrijf met een takt voor tablets. Dit is meer een tablet fabrikant dan een smartphone-gerichte fabrikant. Zo hebben ze een redelijke line-up van 7" tot 10" tablets. Vaak is Acer goedkoper dan de concurrent maar dat zegt niet alles, de bouw kwaliteit is soms niet helemaal in orde en hetzelfde geld voor de schermkwaliteit. De line-up: De 'Iconia' reeks: Acer Iconia Tab A100 Acer Iconia Tab A101 Acer Iconia Tab A200 Acer Iconia Tab A500 Acer Iconia Tab A501 Acer Iconia Tab A700 Acer Iconia Tab Iconia Tab W501P 32GB + keyboard dock Acer Iconia Tab W500 Acer Iconia Tab W501P 3G 32 GB + keyboard dock Archos Voor de verandering geen Aziatisch bedrijf maar een Frans bedrijf. Archos maakt al langer tablets ook toen Android nog niet actief was op het tablet gebied. Vaak worden ze gezien als de wat meer 'budget' merk tablets, maar tegenwoordig hebben in hun line-up ook wat meer highend tablets zitten. De line-up: Archos 70b Internet Tablet Archos 80 G9 Archos 80 G9 Turbo 1,2 GHz / 1,5 GHz Archos 101 G9 Archos 101 G9 Turbo 1,2 GHz / 1,5 GHz Asus Again, een Taiwanees bedrijf. Asus levert volgens velen goede kwaliteit spullen. Zo zijn ze erg actief ook op computer onderdelen maar vooral tablets zijn ze erg succesvol met hun Transformer idee. Hiermee heb je een tablet + toetsenbord / docking waardoor je een betere accu-duur hebt en het voordeel van het keyboard. Als opvolger kwam hiervoor de Optimus Prime, deze wordt geleverd met een Quad-Core en nieuwste features. Asus line-up: Asus Transformer Pad Prime 3G / WiFi(+ Dock) Asus Transformer Pad Infinity 3G / WiFi (+ Dock) Asus Transformer Pad 300T 3G / WiFi (+ Dock) Asus Transformer Pad 3G / WiFi Asus Nexus 7 Toshiba Een Japans bedrijf actief op verschillende elektronische gebieden. Toshiba richt zich vooral op tablets. Helaas hebben ze op dit moment 'maar' twee tablets: Toshiba AT100-100 Toshiba AT200 Zo dat waren de line-ups van de telefoon en tablet makers. Nu over naar de Android versies. Android Ik begin met de 'oudste' versie. Android 2.3.x - GingerBread Android 3.x.x - HoneyComb (Tablet-versie) Android 4.0 - Ice Cream Sandwich Android 4.1 - Jelly Bean Bron: Wikipedia Android 2.0/1/2/3.x -> Klik om uit te klappen Ondersteuning Bluetooth 2.1 Meer schermresoluties HTML5-ondersteuning Betere resolutie Adobe Flash 10.1 Programma's installeren op een externe SD-kaart Een JIT-compiler voor de Dalvik Virtual Machine (veel sneller uitvoeren van programma's) Nieuwere webbrowser Wifi-hotspot Uitgebreidere Microsoft Exchange-ondersteuning Ondersteuning voor WebM Verbeterde kopiëren en plakken-functionaliteit Verbeterde functionaliteit met sociale netwerken Geoptimaliseerd voor grotere schermresoluties (tablets) In versie 2.3.3 zijn functies voor NFC toegevoegd In versie 2.3.4 zijn voice- en videobellen via Google Talk toegevoegd In versie 2.3.5 zijn NFC-verbeteringen en algemene bugfixes te vinden In versie 2.3.6: Voice Search-verbetering In versie 2.3.7: verbeteringen aan de veiligheid en ondersteuning voor Google Wallet (momenteel alleen in de VS) Android 3.0/1/2 -> Klik om uit te klappen Optimalisaties voor tablets (Gmail) Google eBooks Google Talk (face-to-face-chat) 3D Google Maps Optimalisaties voor dualcore-processors Google Books en Google Movies beschikbaar in de Android Market USB-hostfunctie Verbeterde taskswitcher voor multitasking Widgets zijn schaalbaar Soepeler wisselen tussen apps Nieuwe zoom-to-fill-optie (smartphoneapps kunnen fullscreen draaien) Nu geschikt voor schermen kleiner dan 10 inch Betere ondersteuning voor Qualcomm-socs Android 4.0/1 -> Klik om uit te klappen Google Televisie Voor smartphones en tablets Nieuwe API's beschikbaar Geoptimaliseerde apps voor de beschikbare ruimte Facetracking Een samenvoeging van Honeycomb met Gingerbread. Nieuw lettertype Roboto voor grotere schermen De standaard browser is sneller Panoramafoto's maken Spellingcontrole is verbeterd Soepeler wisselen van homescreen Aangepast UI Mappen geoptimaliseerd Nieuw menu Gezichtsherkenning verbeterd Nieuwe standaard widgets toegevoegd Groote van de widgets zijn nu aanpasbaar Grafische snelheid geoptimaliseerd Een slimmer toetsenbord Gesture Mode toegevoegd Android Beam toegevoegd Een nieuw uiterlijk voor de Google Search app DukeN Leden met Android Zit je er niet tussen? PM Quinten. even [table] [/table] Opmerkingen? Stuur Quinten. even een PM. Alvast bedankt. Augustus 27, 2012 bewerkt door Quinten. 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Maartenn Geplaatst Februari 19, 2011 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Februari 19, 2011 Dikke + Mooi om een groot overzicht te hebben, het huidige concept ziet er al goed uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
kaasbroodje Geplaatst Februari 19, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Februari 19, 2011 Ziet er netjes uit je ben alleen huawei vergeten die maken ook android mobs. Ik weet alleen niet of die ook in NL verkrijgbaar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
'Robin Geplaatst Februari 19, 2011 Bijdragen: 1088 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Februari 16, 2015 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Februari 19, 2011 ik heb ook wildfire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.1k
IfElse Geplaatst Februari 19, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2133 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Dinsdag om 15:06 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 19, 2011 De slogan van SE is Make.Believe. Btw ik heb ervaring met Rooten, Recovery Menu's en Custom ROM's. Post samenvoeging: februari 19, 2011, 19:39:03 Sony Ericsson's vlagschip op dit moment wordt de Xperia Arc, Moet denk ik dit zijn: Sony Ericsson's vlaggenschip wordt de Xperia Arc, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Heisenberg Geplaatst Februari 19, 2011 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Auteur Delen Geplaatst Februari 19, 2011 Heb de dingen aangepast.@Kaasbroodje - Er zijn wel meer fabrikanten die Android toestellen maken, alleen dit zijn de meest populaire en kwalitatief de betere. Anders wordt het een beetje veel om allemaal bij te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Releases Geplaatst Februari 19, 2011 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 19, 2011 Ik heb een HTC HD2 met Android erop, geld dit ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Wous Geplaatst Februari 19, 2011 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Februari 19, 2011 Ik heb aardig wat spelfoutjes gezien maar die zal ik vanmiddag op de pc wel even duidelijk maken, leuk topic btw Sent from my iPod touch using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Jeroen Geplaatst Februari 20, 2011 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Februari 20, 2011 Heel erg fijn zo'n lijstje. En ook leuk om bij te houden wie er met Android werken. Rep +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
IfElse Geplaatst Februari 20, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2133 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Dinsdag om 15:06 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 20, 2011 Ik heb een HTC HD2 met Android erop, geld dit ook? Werkt dat wel lekker Releases? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Jeroen Geplaatst Februari 20, 2011 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Februari 20, 2011 Samsung Galaxy 3 (Apollo aka i5800) Specificaties: Schermresolutie:240x320 3,2" Camera:3,2 megapixel Processor:667 MHz Werkgeheugen:170MB verbindingen: Wi-fi, Edge, GPRS, HSDPA, UMTS, Bluetooth Accu: Li-lon 1500 mAh Accessoires in doos: usb laad- en datakabel, oplader, Samsung in-ear hoofdtelefoon, 1GB ssd-kaartje Abonnement: Provider: Vodafone Pakket:300sms, 150bel, onbeperkt 3G internet (tot 1GB datalimiet) Kosten:2 jarig, €15 per maand. Ook tweede jaar €15. (geen aansluitkosten, of kosten voor de telefoon zelf) Besturingssysteem: Android: 2.1, vanaf april upgrade naar 2.2 Samsung software: Touchwiz 3.0 Review: Ik was eigenlijk helemaal niet op zoek naar een nieuwe telefoon, want ik had mijn Samsung star qwerty al. Daar was ik best tevreden over. Maar bij toeval kwam ik op deze site www.dealdirect.nl en vond ik een wel heel lekkere aanbieding. Na wat research bleek de telefoon ook nog eens goed te scoren in verschillende reviews. De dag erna meteen de telefoon besteld, en die vrijdag kwam hij al binnen. Unboxing: De telefoon wordt geleverd met een datakabel, oplader, oortjes en een 1GB geheugenkaartje. 1GB is natuurlijk veel te weinig voor een smartphone, dus ik had van tevoren al een 8GB kaartje gekocht. Toen ik de telefoon eruit paktje schrok ik in eerste instantie hoe erg plastic het plastic was op de achterkant. Maar nadat ik mijn batterij erin had gedaan merkte ik daar niet veel meer van. Wel blijft het plastic, en vingerafdrukken blijven zitten. De voorkant is daarentegen wel erg mooi afgewerkt. Er zit een verlengend glasplaatje op wat degelijk aanvoelt. Knoppen & Touchscreen: Het toestel heeft 6 knoppen. Aan/uit/blokker knop. volume up & down knoppen, info knop, home knop en terugknop. De homebutton heeft helaas geen trackpad. De knopjes voelen gewoon goed aan, maar heel speciaal is het niet. Het Touch Screen heeft me wel verbaasd, voor zo'n goedkope telefoon werkt dat echt perfect. Het scherm is heel erg gevoelig, waardoor het altijd werkt. Ik vind het even lekker werken als mijn Ipod. Het scherm zelf is een lcd-scherm met een lage resolutie. Bij normaal gebruik merk je daar niets van, maar als je de kleine lettertjes op internet wel lezen moet je toch wel inzoomen. En met veel zonlicht is het net een spiegeltje. Beetje jammer dus, maar verder niet erg. Snelheid: Bij het draaien van meerdere programmatjes tegelijkertijd kan het soms echt lang duren voordat hij iets opstart. De laadtijden zijn niet leuk dus, hopelijk gaan ze daar bij de update naar 2.2 op letten. Verder werkt wel alles gewoon goed, en hij is nog maar 1 keer vastgelopen. Angry Birds speelt hij zonder problemen af. Ook internet is sneller als ik had verwacht. Toen ik mijn Ipod naast mijn Apollo legde, waren de websites zelfs net wat sneller geladen op mijn Apollo. Ook 3G werkt goed en ik heb geen last van signaalverlies. Multimedia: De camera werkt lekker, maar de kwaliteit van de foto's is wat minder vergeleken andere smartphones. In het licht zijn de foto's ook een heel stuk mooier als in het donker. Dat komt omdat er geen flitser op zit. Het geluid is geweldig, lekker hard en goed van kwaliteit. Ook bij het opnemen van filmpjes is het geluid bijzonder goed. Er zit een jack ingang in zodat je met je gewone oortjes muziek kan luisteren, het geluid gaat ook hierdoor lekker hard. Voor een fijne mediaspeler moet je wel even in de Market kijken, die van Samsung zelf is echt bagger. Navigatie: Navigatie werkt prima. 1 probleem, hij maakt wel gebruik van je 3G. De navigatiesoftware is in feite gewoon google maps die hij laadt vanaf het internet. Gelukkig is het wel mogelijk andere navigatiesoftware te downloaden. Bellen & sms'en Bijna vergeten :s Maar je kunt er ook mee sms'en en bellen O0 Het telefoonboek werkt helemaal top, lekker snel scrollen of zoeken naar contacten. Alles staat gewoon aangegeven op alfabet. Oude nummers toevoegen kan heel simpel via je google account. Piece of cake dus. Het sms'en is nog echt wennen voor mij. Ik ben gewend om te typen op een qwerty toetsenbord. Gelukkig werkt het touch screen erg goed, en is er een swype functie. Conclusie: De Samsung Galaxy 3 is een geweldige telefoon voor de mensen met minder geld in hun pocket. Alles werkt, maar wel met een vertraging. Leuk Android instapmodelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 20, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 20, 2011 Wat een mooie lijst! Maar helemaal geweldig dat je t ook zelf hebt geschreven. Pretje af! Rep + En eindelijk een lijst met Android users + hun toestel en kennis. Super super handig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Erwin. Geplaatst Februari 20, 2011 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Februari 20, 2011 heb nu nog wel een android helaas, nou ja helaas, stap ik volgende week weer tijdelijk terug naar de Nokia N8, moet voor me werk mjah daarnaast hou ik de wildfire gewoon. Zal eens kijken of ik android op de N8 krijg dan zou het helemaal een super toestel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
kaasbroodje Geplaatst Februari 20, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Februari 20, 2011 Hoeveel telefoons gebruik jij wel niet in 1 jaar tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Erwin. Geplaatst Februari 21, 2011 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Februari 21, 2011 poe veel te veel haha maar krijg dan ook veel toestellen van Nokia om te testen. Krijg nu een N8 mag ik ook echt houden maar die zal ik een maand gebruiken omdat ik daarna de E7 al weer moet testen, ach jah blijft een leuke hobby toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Heisenberg Geplaatst Februari 21, 2011 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Auteur Delen Geplaatst Februari 21, 2011 Nette review Cancan, heb hem erbij gezet. @ Releases - Van mijn part wel, als er meer mensen zijn (als bijv. Android werkend is op de Nokia N8) maak ik wel een apart kopje. En Android op de N8, dat zou inderdaad super zijn, zit echt een monster camera op. Alleen jammer dat Nokia niet met Android werkt, de E7 zou echt een toestel voor mij zijn. Veel multimedia mogelijkheden en een 4" + hardware keyboard! Echt heel jammer, hopelijk lukt het iemand om Android op een E7 te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Erwin. Geplaatst Februari 21, 2011 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Februari 21, 2011 op de nokia n900 is het mogelijk om android te plaatsen, zal eens uitzoeken of het ook op de N8 gaat werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Valcorb Geplaatst Maart 29, 2011 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Maart 29, 2011 Ik heb een Acer E130 in mijn bezit, die heeft ook android Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Jeroen Geplaatst Maart 30, 2011 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Maart 30, 2011 Haha, mooi toestelletje. Ik wist niet dat Acer ook telefoons maakte. Misschien een reviewtje? Ik zie op internet veel uiteenlopende reviews. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 30, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 30, 2011 Acer... en telefoons?! Dat is voor mij ook nieuw. Weer een partij op de markt die voor Android gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
kaasbroodje Geplaatst Maart 30, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 30, 2011 De telefoons van acer zie je ook niet in veel winkels zo ver ik weet eigenlijk alleen maar in internet shops. Het is wel jammer dat ze niet zo bekend zijn kwam desing zijn ze best mooi Acer liquid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Jeroen Geplaatst Maart 30, 2011 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Maart 30, 2011 Best gek, want Acer is in Nederland belachelijk groot. @Kaas Die ziet er goed uit, er zit ook nog eens een hdmi ingang op waarmee je 720p films kan kijken. Fijn om als Mediaplayertje te gebruiken die telefoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
kaasbroodje Geplaatst Maart 30, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 30, 2011 Op de PC is acer bekend ja maar telefoons maken ze ook nog niet zo lang. Als je op de site van acer kijkt onder telefoons zul je dan ook niet veel vinden Kwam toevalig net een nieuws bericht tegen over acer http://www.androidplanet.nl/24290/acer-toont-nieuwe-line-up-in-amstelveen/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
stefjuh Geplaatst April 2, 2011 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst April 2, 2011 Ik heb ook een HTC desire al sinds augustus vorig jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
ferrariking Geplaatst April 2, 2011 Bijdragen: 735 Waardering: 8 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: November 4, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 2, 2011 HTC desire vanaf naar de zomer;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 735
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.