dvdcassie Geplaatst Februari 19, 2011 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/06/10 Status: Offline Actief: November 13, 2013 Delen Geplaatst Februari 19, 2011 Hoi,Spotnet geeft error 502 (Authentication Failed) aan.heb Eweka account en bij eerste keer Spotnet gebruiken ging het ok, bij opnieuw openen van Spotnet, geeft hij error 502 aan en dit ondanks dat mijn Eweka inloggegevens goed zijn.Ik maak gebruik van sabnzb om de gedownloaden files op mijn externe server te plaatsen en ging de eerste keer goed.Wat doe ik fout? :-\vast bedankt O0gr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Castillions Geplaatst Februari 19, 2011 Bijdragen: 42 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2014 Delen Geplaatst Februari 19, 2011 Hey Cassie! Alles goed? Heb je het correct eweka adres ingevoerd, standaard wordt hier eweka123.nl ingevoerd. Gr W aka Castillions :-) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 42
Dabo Geplaatst Februari 19, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/18/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 19, 2011 Mag ik je voor de toekomst spotlite aanraden als je toch een ander programma gebruikt om te downloaden. (ik weet het geen antwoord op je vraag maar ik hoop dat het je toch helpt) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
hapje Geplaatst Februari 20, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/20/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 20, 2011 krijg geen verbinding nu met spotnet zijn er soms werken bezich Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Zombymario Geplaatst Februari 21, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 21, 2011 krijg geen verbinding nu met spotnet zijn er soms werken bezich Welke server gebruik je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Mois Geplaatst Februari 21, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 21, 2011 Ik heb het probleempje zelf ook gehad. Je downloadprogramma heeft waarschijnlijk alle toegestane connections in gebuik... Sluit 1 connection in je downloadprogramma en je kan zonder problemen spotnetten!!! Succes met downloaden!!! :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie