Spring naar bijdragen

[Poll] Wat denken jullie dat er op 1 maart met DukeN.NL gebeurt als FTD sluit?!

IfElse

Wat denken jullie dat er op 1 maart met DukeN.NL gebeurt als FTD sluit?!  

35 stemmen

1. 1. Wat denken jullie dat er op 1 maart met DukeN.NL gebeurt als FTD sluit?!

• De website zal de hele dag plat liggen :'(
      0
    • De website zal er steeds even uit liggen (bijv. door de drukte)
      4
    • De website zal heel sloom werken (zoals laatst)
      6
    • DukeN is erop voorbereid, er zal dus niks gebeuren!
      25

Aanbevolen reactie

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nee gelukkig niet, en dat willen we ook zo houden. Dus maak je niet druk Hans. Wij blijven binnen de bekende lijnen O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • Reacties 35
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Ik denk dat tim kuik zich op duken  registreert om te kijken of die ons kan fokken. Helaas tim, geen illegale praktijken te vinden hier.

Voor de rest gebeurt op duken niet zoveel. Spotnet kennen de meeste onderhand wel en zijn er mee aan de slag gegaan. Ik zeg 50 leden erbij ivm met spotnet. De rest blijft als gast etc.

Geen errors of trage zooi nee, gewoon normaal. Ik geloof er helemaal in! One week left.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  1091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik denk dat het wel wat drukker gaat worden. Maar denk dat de site het wel aankan.

Ik denk ook dat de meesten al naar alternatieven aan het zoeken zijn trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1.1k
  • 2
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  

Schaapje!! Dat is lang geleden! Welkom terug :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  1091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  

offtopic;

;D vakantie + verveling + vraagje over R4 kaartje = bezoekje aan duken.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1.1k
  • 2

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ik denk dat tim kuik zich op duken  registreert om te kijken of die ons kan fokken. Helaas tim, geen illegale praktijken te vinden hier.

Voor de rest gebeurt op duken niet zoveel. Spotnet kennen de meeste onderhand wel en zijn er mee aan de slag gegaan. Ik zeg 50 leden erbij ivm met spotnet. De rest blijft als gast etc.

Geen errors of trage zooi nee, gewoon normaal. Ik geloof er helemaal in! One week left.

Zou wel leuk zijn als hij lid is kunnen we hem vragen stellen  :P

@schaapje welcome back  :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2132
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  

Zou wel leuk zijn als hij lid is kunnen we hem vragen stellen  :P

[A]schaapje welcome back  :friends:

Dan is mijn eerste vraag of hij weet wat douchen is XD

Btw, nog 4 dagen dan is het zo ver!

Een vraag aan DukeN

Ga je je voorbereiden op de dag voor het geval dat er echt iets gebeurd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Denk dat het wel mee zal vallen het is nu al zo veel in het nieuws geweest. Bij de meeste site,s waar het gepost werd dat FTD gaat stoppen zijn genoeg alternatieven genoemd dus denk dat het wel mee zal vallen met de drukte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Ja maar ik denk toch dat er meer mensen komen kijken wat ze nu het beste kunnen doen en dan blijven ze dek ik wel hangen  :)

Tja is toch beter voor de site of niet soms ?  ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

Nou volgens mij is minimaal 60% van FTD gebruikers al overgestapt, je vind op FTD echt nog weinig spots..

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Met DukeN gebeurd er dus niks maar met de site van BREIN....

De website van Stichting Brein is offline gegaan na een ddos-aanval, heeft de stichting bekendgemaakt. Volgens Brein-directeur Tim Kuik begon de aanval kort nadat FTD zijn deuren sloot, maar de usenetcommunity ontkent betrokkenheid.

Tim Kuik van Stichting Brein onthulde tegenover NU.nl dat de website van zijn organisatie sinds vannacht offline is door een ddos-aanval. Het is onbekend uit welke hoek de aanval komt; Kuik suggereert dat deze te maken heeft met de sluiting van usenetcommunity FTD.

De aanval volgde volgens Kuik kort op het moment dat FTD zijn deuren sloot. Op dit moment geeft de webserver op de Brein-website een 500 internal server error.

Ict-jurist Arnoud Engelfriet, die FTD bijstond in de rechtszaak tegen Brein, ontkent dat FTD iets met de vermeende ddos-aanval te maken heeft. Volgens Engelfriet probeert Kuik die indruk wel te wekken in het bericht op NU.nl. "Ik vind het beneden alle peil hoe Brein FTD hier een trap nageeft door valselijk de indruk te wekken dat FTD erachter zit. Ik kan de heer Kuik moeilijk nog serieus nemen."

Eerder beschuldigde Stichting Brein torrentsite The Pirate Bay ervan een ddos-aanval te hebben uitgevoerd. "Ook daarvoor had Brein geen enkel bewijs", aldus Engelfriet. De ddos-aanval zou ook een reactie kunnen zijn op het vorderen van webservers door Stichting Brein bij isp Worldstream, zonder dat daar een rechter aan te pas was gekomen.

Vorige maand oordeelde de rechter dat FTD auteursrechtinbreuk bevorderde en dat het zijn website moest filteren op auteursrechtelijk beschermde content. Daarop besloot de community om zijn deuren volledig te sluiten en niet in hoger beroep te gaan. FTD bood gebruikers de mogelijkheid om posts op usenet te 'spotten' en anderen zo op interessante content te wijzen.

Update, 11:03: Tim Kuik van Stichting Brein zegt tegen Tweakers.net dat het 'voor de hand ligt' dat de aanval iets te maken heeft met het offline gaan van FTD. "FTD ging om 12 uur offline, en toen begon de aanval." Hij denkt echter niet dat de organisatie van de usenetcommunity achter de aanval zit: "Ik vermoed dat het om aanhangers gaat." Het zou hoofdzakelijk om aanvallen vanaf Nederlandse ip-adressen gaan. Stichting Brein sluit niet uit dat het aangifte gaat doen. Volgens de Brein-directeur is de website nu weer af en toe online.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...