donna Geplaatst Juni 15, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 15, 2006 Dag allemaal, Mijn naam is Donna en ik heb een dringende vraag. Wie o wie kan mij uitleggen hoe ik een avi-bestand omzet in MPEG en vervolgens in VOB bestanden? Ik kom er nl. niet uit. Dus reactie is van harte welkom. Bij voorbaat dank Greets Donna Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Eagles Geplaatst Juni 16, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 16, 2006 als ik hetgoed begrijp wil je van een AVI naar een DVD bestand? er zijn er genoeg om dit te doen, ik denk dat avi2dvd en convertx2dvd de makkkelijkste zijn! eagles op n8dienst! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
donna Geplaatst Juni 16, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 16, 2006 hoi, ik wil een gedownloade film op dvd zetten. Meestal heb je een xvid of divx codec nodig. Maar waar kan ik deze vinden en wijst het vanzelf? dank je Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Eagles Geplaatst Juni 17, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 17, 2006 wat is de extensie van je DVD? is het een avi of iets anders? probeer anders Gspot om te zien of je een codec hebt?! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie