pat32rick Geplaatst Februari 16, 2011 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 16, 2011 weet niet of meerder mensen dit hebben ik heb spotnet ingesteld dat hij de nzb moet openen en downloaden via grabbit, want als ik spotnet gewoon alles laat downloaden kan ik niet meer dan 2 dingen aanzetten....1 download en 1 in de wacht want dan krijg ik de melding "max aantal verbindingen bereikt" iemand meer last van nadeel van spotnet ook is dat hij soms ook films pakt die er niet helemaal opstaan... iemand mss een tip want ik word er een beetje moe van. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Freddytje Geplaatst Februari 16, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Februari 16, 2011 Fail post. Kan een mod dit bericht verwijderen? Kan niet met tapatalk. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Yu123 Geplaatst Februari 16, 2011 Bijdragen: 45 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/06/11 Status: Offline Actief: April 28, 2016 Delen Geplaatst Februari 16, 2011 Werk niet bij Spotnet. Kan echter wel werkt gebruiken. Maar dat is erg off-topic. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 45
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie