Vleesje Geplaatst Februari 15, 2011 Bijdragen: 41 Waardering: 7 Prestatiepunten: 730 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/14/11 Status: Offline Actief: Augustus 22, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 15, 2011 Ik ben nieuw op spotnet en heb een serie binnengehaald. Net zoals op FTD zou ik soms de poster willen bedanken maar als ik een dankwoord wil toevoegen in de daarvoor beschikbare ruimte onder de binnegehaalde post geeft spotnet aan dat mijn provider het niet toelaat om tekst toe te voegen. Kan ik hier its aan doen? :-\ Zou het leuk vinden om de posters te bedanken zo nu en dan O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 41
Zombymario Geplaatst Februari 16, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 16, 2011 Je moet een server hebben die kan uploaden. Waarschijnlijk staat je newsserver van je provider niet toe dat je upload. Wat je kan doen is een payserver nemen of te kunnen uploaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Vleesje Geplaatst Februari 16, 2011 Bijdragen: 41 Waardering: 7 Prestatiepunten: 730 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/14/11 Status: Offline Actief: Augustus 22, 2024 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Februari 16, 2011 :-\ik dacht dat eweka een payserver is??Zucht ..ik ben echt een dombo op dit gebied. ok...duidelijk. bedankt voor je snelle reactie. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 41
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie