darkdodo Geplaatst Februari 15, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/15/11 Status: Offline Actief: Februari 29, 2012 Delen Geplaatst Februari 15, 2011 Vandaag spotnet gedownload en alle gegevens ingevuld zoals het hoort. Spotnet haalt een database van ongeveer 349K spots op. Ik probeer een spot te openen en krijg een time out melding. Me wat verder ingelezen en het met direct IP-adres ingevuld ipv van newsreaderX.eweka.nl. Krijg dan maar een database van dik 2K posts maar kan wel de spots openen wat ik dus nodig heb en wil. Hoe krijg ik het nu werkend zonder time out met de 349K database? wat doe ik verkeerd? MVG Peter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Zombymario Geplaatst Februari 15, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 15, 2011 Ik vond dit: In plaats van newsreaderXXX.eweka.nl te gebruiken, gebruik ik het ip adres! Daar kom je zo achter: Start --> uitvoeren ---> CMD intikken dan tik je: ping newsreaderXXX.eweka.nl Dan zie je het ip adres, Had daarna geen connectie errors meer. En dat IP adres moet je dus invullen in Spotnet. Misschien helpt het? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
darkdodo Geplaatst Februari 15, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/15/11 Status: Offline Actief: Februari 29, 2012 Auteur Delen Geplaatst Februari 15, 2011 dat heb ik dus gedaan alleen is mijn database dan maar dik 2K posts IPV de 349K die ik met het webadres invullen krijg. Ik wil het dus werkend als met het IPadres in spotnet alleen dan dus wel die 349K database : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Zombymario Geplaatst Februari 15, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 15, 2011 Het schijnt dat Eweka dit zelf doet. Zie ook: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=69 Hier hebben meer mensen het en omdat heel veel mensen van FTD naar Spotnet gaan, worden de Eweka server veel meer belast. Dus knijpt Eweka de servers. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie