PdG Geplaatst Juni 15, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 15, 2006 Onlangs (weer) een filmpje gedownd. Tis een .avi bestand. Tevens de .srt erbij gehaald (1 mappi). Vervolgens met Winavi naar DVD geconverteerd en met Nero gebrand. Op naar de TV.... In de (stand alone) DVD speler: wel beeld, ondertiteling maar geen geluid.... Terug naar de PC..... In de pc DVD: wel beeld, ondertiteling maar geen geluid... ??? (Oh ja: BS player) Het gedownde .avi bestand: alles Okay. Het geconverteerde .VOB bestand: alles Okay..... (Ook BS player) Hellluuuup ! :-[ Alvast Bd voor j reactie PdG Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Erwin. Geplaatst Juni 15, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Juni 15, 2006 je heb alles geconverteerd maar zit er uberhaupt in het avi bestand al geluid ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
PdG Geplaatst Juni 15, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 15, 2006 Bd voor j reactie impy. Maar ik schreef al: "Het gedownde .avi bestand: alles Okay. " (toch net nog ff gechecked... ) Nog een suggestie ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 15, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25050 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 14:24 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 15, 2006 Ja maar heeft het bestand idd wel geluid? Als je hem afspeelt met VLC player heb je dan geluid? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
PdG Geplaatst Juni 15, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 15, 2006 Ik maak gebruik van BS player. Ja, daar hoor ik geluid. (Ook in Media Player trouwens) Ik maak geen gebruik van VLC Player. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Eagles Geplaatst Juni 16, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 16, 2006 hmm haal hem eens door gspot, misschien vindt je hier iets!! anders ben ik bang dat je DVD_Speler de geluidsexstensie niet herkent! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
PdG Geplaatst Juni 18, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 18, 2006 Hallo Eagles, Kheb n (klein) probleempje....... Ik heb die gebrande DVD alweer gewist ...en kweet niet meer om welke film het nou ging.... (Ik kom m vast wel weer tegen........ :...in m'n voorraadje...) Maar goed, ik heb Gspot bemachtigd en de handleiding op http://www.weethet.nl/dutch/video_which_codecs_gspot.php gevonden. (t ziet er niet echt eenvoudig uit :) Tot zover Bd en tot later...... PdG Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Eagles Geplaatst Juni 19, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 19, 2006 g-spot werkt ook heel simpel, even de avi erin brengen en hij zoekt je codecs! veel heb je aan het k-lite codec pack, maar de allernieuwste films zijn hier ook achter en hebben weer iets anders nodig! ik hoor het wel als je vast hangt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie