Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Februari 13, 2011 Delen Geplaatst Februari 13, 2011 Hey allemaal, Ik heb Spotnet 1.5.6 gedownload en geinstalleerd ging echt super snel. Heb daarna provider aangeven daarmee kreeg ik gelijk zo'n server maar toch heb ik die van jullie eens geprobeerd (van Het Net) maar daar kreeg ik helemaal niks mee dus heb gewoon degene gedaan die Spotnet zelf aangaf enfin. Ik heb een paar dvd's geprobeerd te downloaden maar allemaal zeiden ze van dat het nog te nieuw is en dat ik het later moest proberen of hij begon met downloaden met 4 kb en dan stond er naar een paar seconden mislukt achter Kan iemand mij helpen want het lijkt me echt een vet programmatje. Oja en nog iets ik kan hem maar 1 keer opstarten als ik hem afsluit moet ik de computer opnieuw opstarten om hem weer te laten draaien? Is dit bij iedereen zo? ??? Mvg Disaster Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie