bor1 Geplaatst Februari 7, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 7, 2011 Hallo iedereen. Ik heb een LACIE media player. Als ik een film wil afspelen krijg ik dit te zien; VTS_02_IFO VTS_02_0.VOB VTS_02_1.VOB VTS_02_2.VOB enz... Wat het probleem is, dat als ik een keuze maak VTS_02_IFO aan te slaan dan begint de film zonder geluid maar met ondertiteling. Kies ik voor VTS_02_0.VOB dan krijg ik wel geluid maar geen ondertiteling. In de instellingen kon je een keuze maken: Audio uit Kiezen, Digtaal of Analoog. Audio krijg ik niet op aan? Mijn stekkers zijn een AV3 met drie kleuren rood,wit en geel aan gesloten op mijn tv. Alle stekkers zitten volgens mij op de juiste plek. Ik heb gegoogeld maar geen oplossing gevonden. GR. Bor1 :zwaai: Alles zit op de juiste plek. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst Februari 7, 2011 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Februari 7, 2011 kan jouw mediaplayer wel videoTS bestanden afspelen? mss staat er iets in de handleiding. Logischerwijs moet de player niet de bestanden pakken maar de map waar ze in staan als geheel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
bor1 Geplaatst Februari 8, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 8, 2011 Hallo Svenholtman. Ik heb een film waar je een video TS bestand ziet, als je die dan aan klik dan opent hij gelijk. En dan zie weer: VTS_02_IFO, VTS_02_0.VOB enz... Dus hij start niet gelijk? Ik ga de handleiding maar weer goed door nemen. GR. Bor1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Valcorb Geplaatst Februari 8, 2011 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Februari 8, 2011 hallo Bor1,ik heb ook een media player (niet van LACIE, ik heb er wel een HDD van, maar van Emtec) en die werkte ook niet goed met VOB. Sindsdien gebruik ik AVI en gaat het veel beter. Probeer het ook eens. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
bor1 Geplaatst Februari 9, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 9, 2011 Ga ik uit proberen. Dank jullie wel. :zwaai: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Aquilif3r Geplaatst Februari 15, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 15, 2011 anders moet je als mediaplayer eens powerdvd proberen. werkt perfect, hoef je alleen maar je mapje videoTS aan te klikken O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie