cocoony Geplaatst Januari 31, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 31, 2011 Hi, Ik heb een Mac G5 (zonder Intel processor) en heb geprobeerd om CS4 Design Standard te downloaden via torrents. Ik zou namelijk graag met Photoshop en Indesign willen werken. Op de mac kan ik geen CS5 installeren, omdat dat alleen kan op Mac's met een Intel processor. Nu merk ik dat het voor CS4 heel moeilijk is om aan serienummers te komen. De tientallen die ik heb gevonden, doen het allemaal niet. Omdat ik dit weekend al aan de slag wilde gaan, heb ik er voor gekozen om de 30 dagen trial te doen voor Photoshop en Indesign. Dus ik heb nog 30 dagen de tijd om aan een serienummer te komen. Zou iemand me daarmee kunnen helpen? Heel erg bedankt alvast!! Groetjes, Cocoony Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie