alauret Geplaatst Januari 26, 2011 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/17/07 Status: Offline Actief: Mei 6, 2014 Delen Geplaatst Januari 26, 2011 Hallo, ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd en sinds die tijd krijg ik geen nzb files meer met de juiste extensie. Ik kan ze wel opslaan en met Grabit downloaden, maar ik kan ze niet meer openen. Ik heb me suf gegoogled maar kan het niet vinden. Graag hulp...... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
xipher Geplaatst Januari 30, 2011 Bijdragen: 267 Waardering: 192 Prestatiepunten: 1368 Dagen gewonnen: 7 Lid sinds: 05/19/08 Status: Offline Actief: Januari 21 Leeftijd: 31 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 30, 2011 Met de rechtermuisknop op de nzb drukken. En dan klik je op "Openen met" En daar een standaard programma kiezen. En daar dan Grabit kiezen. Eventueel dat het probleem opgelost is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 192 267 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie