Dark Legend Geplaatst Januari 25, 2011 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst Januari 25, 2011 Hallo,Ik ben opm dit moment met Adobe After Effects een filmje aan het maken en ik heb nu een grote 3D ruimte waarin ik een stuk of 30 plaatjes wil plaatsen. Deze moeten allemaal met een andere positie wgeplaatst worden. En als ik nu elk plaatje handmatig de positie en rotatie moet gaan bepalen duurt wat lang, dus is er een manier of script ofzo waarmee ik deze plaatjes een random positie kan geven in een 3D ruimte? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie