Jules2602 Geplaatst Januari 24, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 24, 2011 Hallo,ik heb het programma Spotnet geinstalleerd en de provider geselecteerd (UPC) en de gegevens in gevuld, maar als ik op verbinden druk krijg ik de melding: Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. 482 Authentication Temporarily Unavailable. Dit is nu al enkele dagen zo. Doe ik iets fout of werkt het op het moment niet?Groetjes, Jules Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Releases Geplaatst Januari 24, 2011 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 24, 2011 Even contact opnemen met UPC en je huidige newsgroepen account info opvragen bij hun. O0Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Zombymario Geplaatst Januari 25, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 25, 2011 Even contact opnemen met UPC en je huidige newsgroepen account info opvragen bij hun. O0Succes!Ik dacht dat UPC geen newservers bood. Dus je als je een newserver wilt kan je een payserver nemen of gratis IPv6 servers. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Yu123 Geplaatst Februari 8, 2011 Bijdragen: 45 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/06/11 Status: Offline Actief: April 28, 2016 Delen Geplaatst Februari 8, 2011 UPC heeft alleen 'tekst' newsservers, dus geen binaries!Het adres van de newsserver is news.upc.nl (port 119).BronMet deze server kunnen de spot aanmeldingen opgehaald worden.Het is echter niet mogelijk om NZB bestanden te downloaden.Deze server is dus alleen bruikbaar i.c.m. een andere server die wel binaries heeft,dezelfde poort gebruikt en dezelfde gebruikersnaam/wachtwoord hebben.Via settings.xml is het mogelijk om 3 servers in te stellen.1 voor downloaden aangemelde spots (via headers downloaden).1 voor downloaden bestanden.1 voor plaatsen van spot aanmeldingen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 45
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie