ahao Geplaatst Januari 24, 2011 Bijdragen: 21 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/11 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 24, 2011 Nou ik weet in ieder geval hoe ik de uitbreidingspakketten moet instaleren! maar nu probeer ik al dagen, een goede sims 2 pets te vinden. En een goede sims 2 apartment life. Kan iemand me helpen. Telkens als ik er een download krijg ik weer een oproep dat bullguard ( mijn anti-viris scanner ) Een geinfecteerd ding tegenhoud namelijk : Autorun. Kan iemand me vertellen waar een goeie is ZONDER virus? Liefs, Angela Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 21
Freddytje Geplaatst Januari 24, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Januari 24, 2011 Waar download je mee? Torrents, NZB's, iets anders? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Marciej123 Geplaatst Januari 24, 2011 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 24, 2011 zou je de volgende keer de naam van de titel Normaal uit kunnen leggen. Dit schiet voor ons niet op zo. En niet altijd alles is een virus, Bullguard is zoiezo geen goede virusscanner naar mijn mening. (ik denk dat die er al op zat bij jou computer (medion?). ) Ik raad aan m eens uit te zetten tijdens de instalatie of gewoon een andere virusscanner eropzetten! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
ahao Geplaatst Januari 25, 2011 Bijdragen: 21 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/11 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 25, 2011 Waar download je mee? Torrents, NZB's, iets anders? ???Ik download met BitTorrentPost samenvoeging: januari 25, 2011, 10:16:08 zou je de volgende keer de naam van de titel Normaal uit kunnen leggen. Dit schiet voor ons niet op zo. En niet altijd alles is een virus, Bullguard is zoiezo geen goede virusscanner naar mijn mening. (ik denk dat die er al op zat bij jou computer (medion?). ) Ik raad aan m eens uit te zetten tijdens de instalatie of gewoon een andere virusscanner eropzetten!Sorry, zal er de volgende keer op letten.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 21
ThomasV Geplaatst Januari 25, 2011 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 25, 2011 Op die ene grote site, die laatst veel in het nieuws is;) Daar heb ik alles vandaan en werkt perfect... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Freddytje Geplaatst Januari 25, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Januari 25, 2011 Thepiratebay.org Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie