Spring naar bijdragen

Draadloos doet het niet

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hallo,

Wij hebben vandaag nieuw internet gekregen van ziggo. Alles netjes geinstalleerd. Maar internet ging nog via oude provider. Dus buurman ff geweest. Kastje tussen gezet. Nu doen alle kabels het wel via ziggo.

Nu heb ik ff op internet opgezocht dat ik de router moest veranderen in een soort accespoint zodat het ook op ziggo werkt ofzo. Ik dus alle stappen gevolgd. Ik dus blij dat ie het deed (dacht ik). En ja hoor hij deed het na 1 minuut al niet meer. Ik kon ook de router niet meer in. Dus dan maar resetten dacht ik. Dus ik de reset knop op de achterkant ff ingehouden. Dus ik kon weer de router in.

Maar nu doet het draadloos internet het niet. Ik krijg het wel gevonden dus hij geeft geen 3 streepjes aan. Maar hij heeft geen verbinding.

Iemand die weet hoe ik weer draadloos kan internetten??

Alvast bedankt!!

Router is een e-tech adwg03

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ik begrijp dat je dus een modem heb van ziggo en een eigen router en die router wil je als draadloos acces point?

hoe heb je het router aangesloten? waar heb je de utp kabel ingestoken in de router?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Router doet het weer maar gaat nog steeds via oude provider.

@ Impy

Utp kabel heb ik nog er weer uitgehaald. Maar toen ik er een accespoint wou maken zat hij in Lan1 volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...