cécile Geplaatst Juni 12, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 12, 2006 hallo ik had een vraage wat betreft grabit ik heb vandaag grabit gedownload, en een betaald voor een maandje om eens uit te proberen, maar ik kan niks downloaden en ful update group staat er unable to conect 119 en ik heb geprobeerd willekeurig wat te downloaden, maar die blijft op nul procent staan hoe moet ik nu verder? hoop dat iemand me verder kan helpen bedankt alvast Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Wesley Geplaatst Juni 12, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juni 12, 2006 ports openzetten mischien is dat een oplossing Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
cécile Geplaatst Juni 12, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 12, 2006 en hoe moet dat dan? :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Dusszz Geplaatst Juni 12, 2006 Delen Geplaatst Juni 12, 2006 daar heeft onze mod impy een mooie handleiding over gemaakt >>>>>> KLIKKLIK Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie