nelleke Geplaatst Januari 23, 2011 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 23, 2011 Hallo beste mensen, wie kan mij helpen aan een goed e makkelijk programma waarmee je video-ts map naar mpeg4 kunt converteren voor op de Ipad. Ik heb al Handbrake gebruikt welke voorheen prima werkte! Nu ik handbrake op de nieuwe pc heb gezet windows 7 64 bit werkt het omzetten wel maar de ondertitels komen er niet bij??? De goede instellingen voor Handbrake zal ik ook heel blij mee zijn!!!! Graag hulp... groetjes Nelleke Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie