dampie Geplaatst Januari 21, 2011 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/21/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 21, 2011 Hoi... Volgende maand krijgen m'n beide zoontjes een dsi-XL voor de verjaardag.. Nu heb ik getwijfeld om een gewone dsi te kopen of een XL.. Al mijn vrienden hebben een dsi met R4 maar hoe zit dat nu met een XL en hoe werkt het precies..heb begrepen dat dit niet gaat lukken met een gewoon R4 kaartje ( kan ik bijvoorbeeld gewoon spellen van FTD downen of zijn hier weer andere sites voor, hoe gaat dat met flashen, wat moet ik nog meer doen voordat ze aan de gang kunnen met bv. 35 games op een kaartje enz. enz. :-[..) Grtzzz Dampie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Zombymario Geplaatst Januari 21, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 21, 2011 Bijna alle kaarten die op een DSi kunnen, kunnen ook op een DSi XL. Maar ik zou geen R4i kaart kopen, die worden slecht ondersteund waardoor veel spellen het niet goed doen. Je kan een Acekard 2i kopen voor je DSi: http://www.consolepro.nl/acekard2i-voor-nintendo-dsi-p-357.html Een hele goede kaart. En spellen kan je bijvoorbeeld downloaden met Torrents en/of Nieuwsgropen, of 1 van deze sites: rom-freaks.net nitroroms.com downloadfreeroms.kamranweb.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie