ahao Geplaatst Januari 19, 2011 Bijdragen: 21 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/11 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 19, 2011 hallo allemaal.. ik heb een probleem. Ik heb deamon tools. en dat werkt harstikke goed. Maar ik heb sims 2 gedownload met alle uitbreidingspakketten. Maar als ik dan een uitbreidingspakket heb gedownload.. en ik wil het gaan spelen. VIA deamontools. Zegt hij "controleer of de sims 2 huisdieren in het dvd/cd-romstation zit. klik op OK en start de applicatie opnieuw" Nou ik heb hem dus nog een keer gemound. en dan doet hij het nog steeds niet... Wat moet ik doen?? alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 21
Freddytje Geplaatst Januari 19, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Januari 19, 2011 Crack kopiëren en plakken in de map waar je het spel hebt geïnstalleerd ook even de nfo doorlezen , openen met kladblok. Ivm updaten en installatie volgorde. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
ahao Geplaatst Januari 19, 2011 Bijdragen: 21 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/11 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 19, 2011 Crack kopiëren en plakken in de map waar je het spel hebt geïnstalleerd ook even de nfo doorlezen , openen met kladblok. Ivm updaten en installatie volgorde. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk ja. dat heb ik dus gedaan. En ik dacht ook dat ik dat moest doen. maar dat doet hij ook niet. Verder is de info engels. ik ben heel goed in engels. maar hier snap ik geen ene bal van. Ik zal het even hier zetten.. misschien kun je me helpen Instructions: 1. Use DAEMON Tools to mount and install the original "The Sims 2" game. Serial numbers are found in "Keys.txt." 2. Continue to use DAEMON Tools to install the rest of expansion/stuff packs. No specific order is required. 3. Copy "Sims2SP8.exe" in "No-CD Fix" to your install file: C:\Program Files\EA GAMES\The Sims 2 IKEA® Home Stuff\TSBin - overwrite the existing file. 4. Now, you can copy the rest of the Cracks to their locations (not necessary). Compiled by Zone 117, updated by Squazz. Feel free to shoot Zone 117 an email at mterryl@msn.com, og Squazz at KasperPlougmann@HOTmail.com *Changes log* - 11/07/2008 Added: - New cracks in the "No-CD Fix" folder - DAEMON Tools - The Sims 2 Free Time - The Sims 2 Kitchen And Bath Interior Design - "About" in the "MagicISO v5.4" folder Edited: - Instructions - The Original "The Sims 2" game is now a DVD in stead of 4 CD's - New Serials Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 21
Freddytje Geplaatst Januari 19, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Januari 19, 2011 Volgens mij, even snel doorheen gelezen ik ga zo weg namelijk Moet je eerst alle uitbreidingen installeren. Als laatste moet je dan Sims 2 ikea Home Stuff installeren. Dan moet je in de dvd dus, daar de crack kopieren (ims2SP8.exe) Naar de map waar je de uitbreiding hebt geinstalleerd (bijv. C:\Program Files\EA GAMES\The Sims 2 IKEA® Home Stuff\TSBin) Je moet de crack zoiezo in TSBin plaatsen. De computer vraagt, wilt u dit bestand overschrijven. Klik ja. Daarna kan je de andere cracks kopieren plakken (dit hoeft niet). En kun je via de snelkoppeling van Ikea (of misschien Sims 2 gewoon) spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
ahao Geplaatst Januari 19, 2011 Bijdragen: 21 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/11 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 19, 2011 Volgens mij, even snel doorheen gelezen ik ga zo weg namelijk Moet je eerst alle uitbreidingen installeren. Als laatste moet je dan Sims 2 ikea Home Stuff installeren. Dan moet je in de dvd dus, daar de crack kopieren (ims2SP8.exe) Naar de map waar je de uitbreiding hebt geinstalleerd (bijv. C:\Program Files\EA GAMES\The Sims 2 IKEA® Home Stuff\TSBin) Je moet de crack zoiezo in TSBin plaatsen. De computer vraagt, wilt u dit bestand overschrijven. Klik ja. Daarna kan je de andere cracks kopieren plakken (dit hoeft niet). En kun je via de snelkoppeling van Ikea (of misschien Sims 2 gewoon) spelen Ik snap er nog steeds helemaal niks van. Ik heb alles geprobeerd. maar hij doet het nog steeds niet... Zelfs al andere pakketten gedownload. hij vraagt ook niet eens om een overschrijving. blijkbaar doe ik nog steeds iets fout... kan iemand me helpen ik word er echt pia van. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 21
Freddytje Geplaatst Januari 19, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Januari 19, 2011 In welke map plaats je de crack dan? Kopieer de locatie anders even (staat bovenin zeg maar..) Privé gegevens mag je weglaten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
ahao Geplaatst Januari 19, 2011 Bijdragen: 21 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/11 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 19, 2011 In welke map plaats je de crack dan? Kopieer de locatie anders even (staat bovenin zeg maar..) Privé gegevens mag je weglaten ik heb alles dr afgegooid. en heb dus gewoon een los uitbreidinspakket gedownload. maar ik zet hem hier in : C:\Program Files\EA GAMES\De Sims 2 Studentenleven\TSBin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 21
Freddytje Geplaatst Januari 19, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Januari 19, 2011 Ok, je hebt dus wel al Sims 2 geinstalleerd? En heb je al getest of dit uitbreidingspakket wel werkt? P.S de plaats waar je crack in hebt gezet is in ieder geval goed. Pak je wel de crack van de juiste game? Dus niet die van Ikea in studentenleven plaaten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
ahao Geplaatst Januari 19, 2011 Bijdragen: 21 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/11 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 19, 2011 (ims2SP8.exe) Dat is toch altijd de goede? en zo niet. waar haal ik dan de goeie vandaan. want ik had er al wel een andere gedownload. maar deed het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 21
Freddytje Geplaatst Januari 19, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Januari 19, 2011 Je moet de crack dan op de zelfde manier kopieren. Je installeert bijvoorbeeld Studentenleven. Daarna open je de ISO/Virtuele DVD dan ga je naar het mapje met crack oid. Deze kopieer je en plak je in de map waar je deze hebt geinstalleerd. Dat doe je met elke uitbreiding. Maar staat er niks bij over updaten? Want dat moest ik toen wel doen. Ik heb nu geen SIMS 2 meer dus ik weet niet meer precies hoe het zat. Maar je hebt nu: Sims 2 geinstalleerd De rest verwijdert En Sims 2 Studentenleven gedownload? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
ahao Geplaatst Januari 19, 2011 Bijdragen: 21 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/11 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Januari 19, 2011 klopt. Maar het probleem is dat er geen mapje crack bij zit. Ik heb idd sims 2 geinstaleerd. de rest verwijderd. En studentenleven geinstaleerd. Maar ik lees net dat er geen goede cracks beschikbaar zijn voor studentenleven en nightlife. dus ik zal is een andere downloaden.. misschien dat dat werkt. in ieder geval bedankt. Ik laat je weten of het lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 21
Freddytje Geplaatst Januari 19, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Januari 19, 2011 Jup, dat had ik ook Deze had ik volgens mij toen gewoon niet geinstalleerd. Maar huisdieren zou gewoon moeten werken, die lukte bij mij ook iig Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie