richard33 Geplaatst Januari 18, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 18, 2011 Hoi beste lezer ik heb het spel Call Of Duty Modern Warfare 2 gedownload. en deamontools, nu als ik dvd1 aan het mounten bent vraagd hij ondertussen om cd 2 en dan wil ik cd2 opgaan zoeken maar dan wordt hij niet weer gegeven in dat mapje waar hij echt instaat. wie kan mij helpen met dit probleem? groetjes richard Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Zombymario Geplaatst Januari 18, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 18, 2011 Heb je wel CD2 gedownload? En als je CD2 wel hebt, welke bestandsformaat is die (.iso of .cue enzovoort). Wat je moet doen als die om CD2 vraagt: unmount CD1 > klik daarna op Virtuele CD/DVD Rom (in Daemon Tools) > selecteer CD2. Nu zou de installatie verder moeten gaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
richard33 Geplaatst Januari 18, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 18, 2011 oke dankje Ik heb gedaan wat je zij en hij is nu aan het installeren cd2 ook toegevoegd en nu maar afwachten of het spel speelt.heel erg bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie