maurice732 Geplaatst Januari 15, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 15, 2011 Hallo, Ik heb de film the usual suspects gedownload met de grootte van 4.35GB. Maar ik heb de film op een dvd gezet maar als ik deze nu in de dvd speler doe krijg ik wel een menu te zien maar kan ik deze niet gebruiken maar wel met de controller naar de film gaan. Moet ik deze film anders downloaden ofzo, zodat ik het menu kan gebruiken? :zwaai: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Mynami Geplaatst Januari 15, 2011 Bijdragen: 161 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/11/11 Status: Offline Actief: September 5, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 15, 2011 Werkt andere films met menu wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 161
maurice732 Geplaatst Januari 15, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 15, 2011 Ik heb het al voor elkaar met de film :peace: Ik brande de film via nero met dataschijf maken en dit doe ik nu via: DVD video bestanden. TOPIC MAG WEG/DICHT :s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Mynami Geplaatst Januari 15, 2011 Bijdragen: 161 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/11/11 Status: Offline Actief: September 5, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 15, 2011 Oke. Goed dat het gelukt is. Je moet het inderdaad met dvd-bestanden braden. Dataschijf is meer gewoon fotos. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 161
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie