Drazic Geplaatst Januari 12, 2011 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 12, 2011 Ik heb vorig jaar zomer een WII gekocht en deze bij ombouwservice purmerend om laten bouwen, echter krijg ik nu geen contact meer met hun. Daarom probeer ik het via deze weg. Mijn wii is omgebouwd met Wasabi DX en vorig jaar zomer hebben ze de laatste update erop gezet. Op dat moment deed alles het. Nu doen echter steeds meer nieuwere spellen het niet zelfs originele spellen doen het niet. De wii vraagt dan om een update die zelfs via de wii gedaan kan worden, ik had begrepen dat dit echter nooit gedaan moet worden. Ik kan op internet nergens een update vinden die ik kan downloaden en op dvd kan branden. Heeft er iemand een tip wat ik kan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Zombymario Geplaatst Januari 12, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 12, 2011 Dus, heb je de Wii-update al gedaan of niet? Want ik dacht (maar weet niet voor 100% zeker) dat je gewoon kon updaten als je een modchip had. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Freddytje Geplaatst Januari 12, 2011 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Januari 12, 2011 Als wasabi een modchip is dan kan het. Ik heb zelf een wiikey 2. Ik heb een keer de wiikey geupdate. En ook gewoon de Wii zelf. Zonder problemen en alles werkt. Alhoewel ik wel dvds heb die niet meer werken op onverklaarbare wijze.. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie