kaasbroodje Geplaatst Januari 11, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Januari 11, 2011 De laatste tijd komt het bij mij regelmatig voor dat de scrollwiel van me muis niet werkt. Zodra ik me pc opnieuw opstart doet hij wel weer maar je kan begrijpen dat ik geen zin heb om steeds me pc opnieuw op te starten als me wiel het niet doet. Ik kan wel gewoon me scrollwiel indrukken om een nieuwe tab te openen maar op en neer scrollen gaat niet ???Ik heb een acer muis geen id welk model dat kan niet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Reeeempie Geplaatst Januari 11, 2011 Bijdragen: 63 Waardering: 0 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/10 Status: Offline Actief: December 29, 2021 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst Januari 11, 2011 Probeer eens een andere muis... doet de andere wel.. dan is de ene kaduk.. Is het een lasermuis of een muis met een balletje... ff los schroeven schoonmaken en klaar is (kees)Kaasbroodje. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 63
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie