robbinjerusalem Geplaatst Januari 9, 2011 Bijdragen: 330 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2014 Leeftijd: 27 Delen Geplaatst Januari 9, 2011 Hallo allemaal,Ik heb een EDGE-kaartje, waar je spellen op kan zetten.Elke keer als ik het stickje met het SD-kaartje in mijn laptop doe, dan loopt hij vastDus dan doe ik hem erin en dan ga ik naar verwisselbare schijf (F:) en dan loopt verkenner vast.Alvast bedankt, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 330 1
Zombymario Geplaatst Januari 9, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 9, 2011 Dan denk ik dat je SD-kaart beschadigt is. Wat je kan doen is hem formatteren naar FAT32 en dan kijken of die het dan wel doet. Let wel op dat met formatteren dat je alle data kwijtraakt die erop staat. Als formatteren niet helpt en hij doet het nog steeds niet, kan het zijn dat je SD-kaart kapot is en dat je een nieuwe moet kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
robbinjerusalem Geplaatst Januari 19, 2011 Bijdragen: 330 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2014 Leeftijd: 27 Auteur Delen Geplaatst Januari 19, 2011 Het is opgelost hoor.... Ik heb men drivers geupdate en hij doet het weer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 330 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie