Oita Geplaatst Januari 9, 2011 Bijdragen: 94 Waardering: 11 Prestatiepunten: 264 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/10 Status: Offline Actief: September 1, 2021 Delen Geplaatst Januari 9, 2011 -------------------------------------------------------------------------------- Hallo even een vraagje over Grabbit dus. Ik wil mijn C schijf zo schoon en leeg mogenlijk houden. Nou heb ik gezien dat Grabbit zelfstandig een map heeft aangemaakt op mijn C onder; - documenten en settings - username - application data - Grabbit - Articels - Groups - Temp Ik neem aan dat Grabbit deze map nodig heeft voor log, cache en reserve bestanden weg te zetten dus ik zal deze map niet kunnen verwijderen want dan werkt Grabbit niet meer of Grabbit zal accuut een nieuwe map aanmaken. Maar kan ik wel deze mappen steeds leeghalen zonder dat er complicaties optreden? SABnzbPLUS wilde ook zo'n map (log, cache en reserve bzn) maar daar kon ik zelf van beslissen waar ik die neerzetten (op mijn D) dus, zelfde verhaal zelfde vraag kan ik die "eigen" map van SAB ook regelmatig legen. gr. Oita Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 94
IfElse Geplaatst Januari 9, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2132 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Oktober 16 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 9, 2011 Als GrabIt klaar is met het downloaden en misschien zelfs repareren, gewoon afsluiten en dan kan je die mapjes veilig leeg halen. (Wel opletten dat je je download niet verwijderd ) Met GrabIt kan je ook kiezen waar het word opgeslagen. Ga naar Edit > Preferences en dan naar de Tabblad Folders. Als het goed is kan je daar kiezen waar alles word opgeslagen etc... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Oita Geplaatst Januari 9, 2011 Bijdragen: 94 Waardering: 11 Prestatiepunten: 264 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/10 Status: Offline Actief: September 1, 2021 Auteur Delen Geplaatst Januari 9, 2011 Bedankt O0 DHRJ dat wist ik niet, heb het meteen veranderd in het tabblad folders en naar mijn D gezet (en ze leeggemaakt natuurlijk ) gr. Oita Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 94
IfElse Geplaatst Januari 9, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2132 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Oktober 16 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 9, 2011 Fijn dat het gelukt is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie