Ramadan93 Geplaatst Januari 7, 2011 Bijdragen: 77 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/12/10 Status: Offline Actief: April 23, 2014 Delen Geplaatst Januari 7, 2011 De hardeschijf zal niet bepaald voor een bottleneck zorgen, wel is de hardeschijf eigenlijk altijd het traagste onderdeel van het systeem. Jezus heb nog een vraag! :$ Ik heb in mijn systeem een Sata 2 port voor een Sata 2 harde schijf met een sata 2 kabel, ik heb geprobeerd om de sata kabel in een sata 1 port te doen. Dit werkt niet, tijdens de OS blijft die gwn stilstaan en als ik hem zo opstart kan die hem niet vinden. Kan dit verholpen worden met een BIOS update? of is deze combinatie van kabel, schijf en port niet mogelijk. Want mij vermoeden was dat het wel zou werken maar niet op de volle snelheid van Sata 2. Post samenvoeging: januari 07, 2011, 21:33:57 Heb me BIOS ge-update deed hem in de Sata 1 port, duurde even maar toen kwam dezelfde melding. Deze keer duurde het wel langer voordat de melding weer verschijnt. Btw, hij geeft de melding : " No boot device available" En dan kan ik F1 drukken om het nog een keer proberen te lezen en en F2 om naar de BIOS te gaan. F1 haalt niks uit, wat ik bij de BIOS moet doen weet ik eerlijk gezegd niet. Hij geeft wel de tekst Not present aan in de BIOS. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 77
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie