Pctje Geplaatst Januari 7, 2011 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 7, 2011 Goede avond, Sinds een paar maanden heb ik last van ontzettend traag internet. Het downloaden gaat traag en sites laden ook erg sloom. Ik zit eigenlijk max aan 100 kb/s terwijl ik ongeveer 1 mb/s moet kunnen halen. Mijn vader redt deze snelheid wel gewoon.. Nu is mijn vraag hoe kan dit? En wat is een mogelijkheid om te op te lossen? Mijn vader wil geen draad naar zolder trekken. Dus de enige mogelijkheid is draadloos. Of zijn er nog andere manier waarmee ik geen draad hoef te trekken en een stabielere verbinding heb met internet? En zou het aan mn draadloze netwerk kaart kunnen liggen? Ik heb de linksys WMP54G. Er staat op dat de driverkaart van de netwerkkaart "designed is voor xp". Verder is de chipset van ralink, en heb ik dus de driver upgrade van ralink gepakt en deze voor de linksys gepakt en geïnstalleerd. Want eerst werkte hij niet. Dus hij werkt nu wel onder Windows 7 64 bit. Alleen nu heb ik wel slecht bereik.. Kan ik dit oplossen door een wirelesskaart te halen die wel compactible is voor windows 7 64bit? Alvast bedankt Pieter P.S. Verder zie ik dat ik hem verkeerd heb gepost.. (mijn excuses) Verplaats hem maar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Bart' Geplaatst Januari 7, 2011 Bijdragen: 3237 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 7, 2011 Heb je misschien een printer die op het draadloze netwerk zit? Die trekt bij mij ook wel wat snelheid weg maar niet zoveel als bij jou. Het kan natuurlijk ook nog dat iemand anders op je netwerk mee doet, misschien gaat het over als je het wachtwoord van je draadloze router verandert. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 3.2k
Pctje Geplaatst Januari 7, 2011 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 7, 2011 Wachtwoord is 2 weken geleden veranderd. Heb verder geen printer op netwerk zitten. En router is ook gereset dus dat kan het ook niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Erwin. Geplaatst Januari 8, 2011 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Januari 8, 2011 kijk eens naar power on lan. http://www.alternate.nl/html/shop/categoryListing.html?group=manufacturerName&cat1=17&cat2=149&cat3=000&cat1=123&cat2=999&cat3=999&tgid=130&tn=HARDWARE&l1=Netwerk&l2=PowerLAN& daarvoor hoef je geen kabel te trekken maar heb je wel de snelheid van de kabel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Pctje Geplaatst Januari 8, 2011 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 8, 2011 maakt het nog uit of ik het in een verleng snoer doe de ja of de nee?en kan ik vervolgens in die stekker die daarvoor zit ook eer een stekker doen?En verder gewoon twee netwerk kabeltjes, een een andere netwerk kaart ofniet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Erwin. Geplaatst Januari 8, 2011 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Januari 8, 2011 nee maak niet heel veel uit waarin je hem plaats verleng snoer enz. Je koop dus een Set, 2 adapters, de ene doe je in het stroom bij je router en dan van de adapter naar je router een netwerk kabel. De andere doe je boven in het stopcontact en dan een kabel naar je pc Heb je niet echt iets speciaals voor nodig ja een netwerkaansluiting op de pc of anders een losse netwerkkaart. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Pctje Geplaatst Januari 8, 2011 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 8, 2011 verder heb ik ook gehoord dat dit storing kan geven op de tv/radio... In hoeverre kan dit?En is het mogelijk om dit op te lossen met een andere draadloze netwerk kaart die wel compactible is met win7? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Erwin. Geplaatst Januari 8, 2011 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Januari 8, 2011 ik krijg er geen storingen van heb zelfs toen ik bij kpn zat met me tv enz de tv aangesloten via power on lan, nooit problemen mee. uiteraard kun je ook een nieuwe draadloze kaart kopen alleen blijf je daar problemen mee houden met bereik enz. Wil je voor snelheid gaan om te downloaden kun je beter kabeltje trekken of power on lan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Pctje Geplaatst Januari 8, 2011 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 8, 2011 dus er zit geen verschil tussen als ik een duurdere kaart koop voor meer bereik dat het bereik beter word? want mn vader zit nu alweer te piepen over de tv en weetikveel :sTis alleen goed voor hem als je een andere draadloze netwerk kaart koopt.Post samenvoeging: januari 09, 2011, 15:27:36 ik heb even gekeken met mijn laptop..En ik zit precies in een dode hoek met mijn vaste pc.Mijn vader wil je liever niet die plugs van stroom..Maar hoe kan ik dat dan oplossen? Want mn pc kan niet op een andere plek..Dus zou het dan een router zijn met een sterker bereik? Of een netwerk kaart die beter is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Pctje Geplaatst Januari 10, 2011 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Januari 10, 2011 ik heb nu dus even gekeken. En ik heb dus besloten om voor powerlan te gaan.. Maar ik heb geen stopcontact meer over. En op internet zag ik een plaatje van een powerlan met een stopcontact erin.. Maar die kan ik nergens terug vinden.. Welke kan dit zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie