Spring naar bijdragen

peerguardian via NAS

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo, ik heb een nas server gekocht waarmee ik ook kan downloaden via bittorrent. Voorheen deed ik dit via de pc en daar stond peerguardian ook op om ongewenste pottekijkers buiten te houden. Aangezien de nas geen besturingssysteem kent als op een pc vroeg ik me af of er een manier is om peerguardian (of iets soortgelijks) toch via de nas te laten lopen. Het is namelijk wel erg makkelijk om via een nas te downloaden en films te bekijken.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

groeten Arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat is er helaas niet tenzij je de mogelijkheid heb op de NAS om plugins te gebruiken.

Vertel even welke NAS je heb dan kunnen we daarop verder zoeken. Zal zelf geen enkele reden hebben dergelijke software te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit

Dat idee had ik al, De n2r1 van LG. Tja en waarom dergelijke software? het schijnt toch niet helemaal volgens de regels te zijn om via torrent te downloaden? of loop ik enorm achter?  :)

groeten Arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Inprincipe mag je nu gewoon je helemaal het wild in torrenten, je mag enkel niet uploaden volgens de wet. Maak je geen zorgen, ik denk dat ik gemiddeld meer data verbruik via torrents en nog nooit gezeik gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...