Gast Heinen Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 Maar is het belangrijk om te kijken/weten welke bussnelheid die cpu heeft. Want als ik een ander cpu wil gaan kopen kijk ik altijd naar de snelheid en niet naar de bussnelheid. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Heinen Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 Oke, alvast bedankt voor je reactie\'s, ik heb nog een laatste vraag en dan ben je van me af Misschien domme/stomme vraag..... welke cpu is volgens jouw het best/snelst om mee te gamen? AMD sempron 3000+ of intel celeron D?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Heinen Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 Oke ik weet genoeg. Alle heel erg bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie