Spring naar bijdragen

Goedkope telefoon


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Weet iemand waar ik heel goedkoop simlockvrije (of t-mobile) telefoons kan kopen (onder de 80 euro)... Mijn oude telefoon is kapot en heb geen zin om een dure te kope en aangezien ik een ipod heb is dat ook niet nodig, vandaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wil je nog een camera erop? Of gewoon alleen om mee te bellen en smsen?

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

ik heb nog thuis een redelijk goed toestel liggen, Alleen beeldscherm kapot. Zou je kunnen repareren (volgens mij 25€ oid) het is een samsung g800. heb alleen oplader + telefoon ;) Mocht je interesse hebben. (Als je mij 25+verzendkosten betaalt vindt ik het goed.) PM me maar mocht je vragen of interesse hebben, Zo niet? dan zoek ik wel voor je ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hij hoeft niet persé een camera te hebben, maar het moet geen totale beunphone zijn.

ik heb nog thuis een redelijk goed toestel liggen, Alleen beeldscherm kapot. Zou je kunnen repareren (volgens mij 25 oid) het is een samsung g800. heb alleen oplader + telefoon ;) Mocht je interesse hebben. (Als je mij 25+verzendkosten betaalt vindt ik het goed.) PM me maar mocht je vragen of interesse hebben, Zo niet? dan zoek ik wel voor je ;)

Ik heb liever een nieuwe (een volledig functionerende), maar toch bedankt voor 't aanbod O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

nokia-2700-classic-black

simlock vrij.. bluetooth mp3 speler en camera zitten er ook in..

Verder moet je gewoon naar typhone.nl gaan en dan losse telefoons en dan kan je alles afgaan en dan wel even selecteren op prijs in plaats van op naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...