Spring naar bijdragen

HI email adres

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ik wil een mail sturen naar HI maar op de site van HI kan ik echt nergens het email adres vinden  :s Ik weet dat ik gewoon kan bellen maar ik wil een overzicht hebben van me data gebruik sinds ik internet heb.

Ik wil dit hebben omdat HI over een tijd een data limiet gaan invoeren en dan wil ik natuurlijk weten of ik bij HI blijf of over ga stappen (de prijzen vind ik namelijk aan de hoge kant)

naamloos-97.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Gevonden op google:

Omschrijving klacht

het is vrij irritant dat je contact moet hebben met HI maar ze niet kunt bereiken via mail. het is zeer van belang dat ik jullie bel maar dit lukt niet vanwege afsluiten, ik kan nu niets met jullie regelen omdat ik niet kan bellen maar vooral omdat er nergens een mail van jullie bekend is. ik weet me geen raad meer voor een oplossing hoe ik nu met jullie in contact kan komen

Gewenste oplossing

een email zodat je altijd HI iets kunt melden wat zeer van balang is. wanneer je bent afgesloten

Oplossing van het bedrijf

Wanneer je contact wilt opnemen met de Telefonsiche Klantenservice zonder dat je de mogelijkheid hebt te bellen met het betreffende toestel, is dat mogelijk door met je vaste telefoon contact op te nemen met het nummer 06 1200 1200. Uit je klacht begrijp ik ook dat je graag een manier wilt waarbij je kunt e-mailen naar de Hi Klantenservice. Dit is mogelijk door middel van de volgende link: https://www.hi.nl/Klantenservice/Opzeggen-abonnement.htm Vervolgens kun je kiezen voor contact met de Hi-medewerkers. Daar heb je de mogelijkheid om een e-mail te sturen.

Geen email aders dus :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Dat is wel erg lame van HI.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

HI is ook lame... vind het bizar dat ze zo om gaan met de databundels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik had begrepen dat hi dit aanpast voor nieuwe gebruikers. (en bij verlenging van een abonnement)

Maar als je al een abonnement hebt hou je nu gewoon wat je afgesloten hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Actief:  

Klopt dat het voor nieuwe leden is maar dit jaar loopt me abbo af en het liefste blijf ik bij HI maar met dit soort zaken begin ik te twijfelen of ik wel wil blijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...